Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک هاشمی در شصت و ششمین جلسه شورای شهر بندرعباس بیان کرد: خیابان‌های موسوم به«انگلیسی» شهر بندرعباس به سمت شمال یا جنوب، یک طرفه می‌شوند که اطلاع‌رسانی دقیق آن بزودی از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود.

هاشمی ضمن اشاره به عملکرد یک ساله این حوزه، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل و ترافیک به عنوان یک بخش زیرساختی مهم، از اهمیت خاصی در مدیریت شهرها مدنظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متاسفانه طی سال‌های گذشته مشکلات زیادی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس به وجود آمده است، افزود: رفع این مشکلات نیازمند، زمان، اعتبارات قابل توجه و همکاری همه بخش‌های دولتی و شهروندی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با بیان اینکه حدود ۳۰ ارگان و موسسه در امر حمل و نقل و ترافیک دخیل هستند، خاطرنشان کرد: پروژه‌های ترافیکی نیازمند مشاوره دقیق بوده و بهره‌برداری از این پروژه‌ها منوط به اتمام کامل آنها است.

هاشمی تصریح کرد: تقویت بخش اتوبوسرانی، جمع‌بندی وضعیت حمل و نقل و ترافیکی شهرک پیامبر اعظم(ص) و چند مورد اولویت‌دار دیگر، جزو برنامه‌های سال جاری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس است.

وی با بیان اینکه بافت مرکزی شهر بندرعباس نیازمند اصلاحات اساسی است و این اقدامات تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود، بیان کرد: خیابان‌های موسوم به«انگلیسی» شهر بندرعباس به سمت شمال یا جنوب، یک طرفه می‌شوند که اطلاع‌رسانی دقیق آن بزودی از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: طرح ایمن‌سازی ورودی‌ها و خروجی‌های شهر بندرعباس نیز جزو دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این معاونت بوده و علاوه بر آن، کار خط کشی خیابان‌ها و بلوارهای شهر با قرارداد ۳۰ میلیارد ریالی، همزمان با بهبود وضعیت آب و هوایی، حدود یک ماه آینده، آغاز می‌شود.

این مقام مسئول از تعویض سرعت‌گیرهای فرسوده، ایجاد سرعت‌کاه، نصب تابلوها و علائم راهنمایی و هشداری، نصب تابلوهای سولاردار، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری، ایمن‌سازی تقاطع‌ غیرهم‌سطح ولیعصر، اضافه شدن ۹ دوربین به مرکز کنترل ترافیک و غیره به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک یاد کرد.

هاشمی اظهار کرد: در بخش تاکسی نیز، اجرای طرح تاکسی خوب همچنان ادامه داشته و بزودی نیز به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به رانندگان تاکسی، تعمیرگاه ویژه تاکسی راه‌اندازی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق طرح جامع ترافیکی شهر بندرعباس، افزود: این طرح در سه بخش دیده شده که اکنون در سال نخست بخش دوم قرار داشته و از سال ۱۴۰۰ بخش سوم آن باید اجرایی شود.

وی ادامه داد: موضوع ایستگاه‌های اتوبوس برای ما نیز بسیار ناراحت‌کننده و زننده است که رسیدگی نسبت به بهبود وضعیت آنها از طریق قوه قضائیه در حال انجام است.

کد خبر 4376200

منبع: مهر

کلیدواژه: بابک هاشمی تاکسیرانی شهرداری بندرعباس مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود