Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان اقدام به تشریح عملکرد خود در سال جاری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، در راستای اعزام زائر اولی های 40 سال به بالا به مشهد مقدس تاکنون اقدام به اعزام 54 کاروان به تعداد 2 هزار و 915 کرده است و 36 کاروان دانش آموز نیز به تعداد یک هزار و 835 نفر را در سال جاری به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آموزش ضمن خدمت یک هزار و 586 نفر خادمیار، برگزاری دوره توجیهی در سیرجان، کرمان، بم، زرند و شهرستان های مجاور، تهیه و توزیع ارزاق به مناسبت ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین به تعداد 3 هزار و 350 بسته که هر بسته به ارزش بیش از یک میلیون و 350 هزار ریال در شهرستان های استان بین نیازمندان و تقدیم 200 کارت هدیه هر کدام به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال به کودکان بیمار صعب العلاج زیر 12 سال در سطح استان جمعاً به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال به مناسبت نیمه ماه مبارک شعبان از دیگر برنامه های این دفتر نمایندگی است.

 

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان مبلغ ۴۲۱میلیون ریال هدیه نقدی که هر کدام به مبلغ یک میلیون ریال بوده است را به بیماران صعب العلاج تقدیم کرده است همچنین در برگزاری مراسم افطاری در 10 نقطه از استان به مبلغ صد میلیون ریال مشارکت داشته است؛ تقدیم هدیه نقدی به ایتام سادات هریک به مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و در مجموع به ارزش 630 میلیون ریال از دیگر فعالیت های دفتر نمایندگی آستان قدس در استان کرمان است.

 

به گفته صابری، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در کرمان روند وقف در آستان قدس رضوی در استان کرمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی رو به رشد بوده و می توان گفت تقریباً بیش از 90 درصد موقوفات متعلق به آستان قدس رضوی ( به تعداد312 مورد ) مربوط به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: فعالیت های مرتبط به محرومیت زدایی و توانمند سازی نیازمندان در دو دهستان نهضت آباد و کوهستان از شهرستان رودبار جنوب در آغاز راه است و در حال حاضر در حد مشارکت محدود با اردوهای جهادی در زمینه احداث مدرسه، مسجد و آب رسانی روستایی است که باید سرعت بیشتری پیدا کند.

 

صابری با اشاره به اینکه کارهای عمرانی در باغ بیرم آباد-عملیات مربوط به اجرای اردوگاه دانش آموزی- در دو محور انجام می شود، اظهار داشت: تعمیر و مرمت ساختمان های قدیمی و آثار باستانی که در دست سازمان املاک و موقوفات است، تقریباً تمام شده و آماده بهره برداری است همچنین ساختمان مخروبه ضلع جنوب شرقی باغ در حال مرمت است که انتظار می رود تا پایان سال جاری به پایان برسد؛ عملیات اردوگاه قرار است توسط مؤسسه جوانان آستان قدس انجام شود که امید است به زودی عملیات آن آغاز شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان  با بیان این مطلب که بسته ارزاق در قالب کمک های غیر نقدی در مناسبت ها از جمله عید نوروز، آخر ماه صفر، دهه فجر، ماه مبارک رمضان و دهه کرامت تقدیم نیازمندان می شود که در دهه کرامت در کنار سایر خدمات انجام شده، یک هزار و 872  بسته ارزاق به ارزش حداقل هر بسته یک میلیون و 350 هزار ریال به نیازمندان تقدیم می شود، خاطرنشان کرد: ساماندهی خادمیاران در قالب کانون های تخصصی و محله ای خادمیاری در آغاز راه است و امید داریم که به یاری خداوند و برکت امام رضا علیه السلام و باحضور و مشارکت جدی خادمیاران با سرعت و با کیفیت ادامه پیدا کند.

 

وی ادامه داد: طرح مهر درخشان-طرح اعزام زائر اولی های 40 سال به بالا- است که تا پایان سال 96 قریب به 9 هزار و ۳۰۰ نفر اعزام و  درسال 97 نیز با سهمیه ای متجاوز از 9 هزار نفر ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: خشکسالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران خبرگزاری شبستان مساجد مسجد گلستان ازدواج حمایت از مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام، ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال از جریمه دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلا فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6100616

دیگر خبرها

  • ناذران از راه دور و نزدیک در تأمین نیازهای حرم مطهر رضوی شریک‌اند
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • جشن روز دختر در دانشگاه‌های کرمان برگزار می‌شود/تشریح برنامه های دهه کرامت
  • امتداد «زیارت» با تدارک ۳۸۰ برنامه / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت ۱۴۰۳
  • امتداد «زیارت» با تدارک 380 برنامه در دهه کرامت / «با شما سربلندیم»؛ شعار محوری دهه کرامت 1403
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود