Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت نفت سپاهان و شرکت "ای دی ال" کشور آلمان قرارداد مهندسی و انتقال دانش فنی به منظور افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات تولیدی امضا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با حضور مدیران شرکت نفت سپاهان و شرکت "ای دی ال" از کشور آلمان قرارداد مهندسی و انتقال دانش فنی به منظور افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در بزرگترین پالایشگاه تولید مواد اولیه روغن های موتوری و صنعتی کشور امضا شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمد ابراهیمی مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اهمیت تولیدات پالایشگاه های تولید روغن گفت: در این واحدهای پالایشگاهی علاوه بر تولید مواد اولیه روغن موتور، مواد اولیه صنایع لاستیک سازی، نساجی ، مصالح ساختمانی و... نیز تولید می‌شود .

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان ضمن برشمردن مزایای این قرارداد گفت: شرکت نفت سپاهان بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه است و با تولید سالیانه 700 هزار تن روغن پایه و فروش حدود دو هزار میلیاردی جایگاه مناسبی در صنعت کشور دارد.

وی افزود: اسلاک وکس و پارافین از دیگر تولیدات پالایشگاه نفت سپاهان است که بخش عمده آن به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌شود .

به گزارش تسنیم، ابراهیمی در خصوص اهمیت قرارداد امضا شده خاطرنشان کرد: اسلک وکس ماده اولیه تولید پارافین است که متاسفانه اغلب به صورت خام از کشور صادر میشود که با اجرایی شدن این پروژه تولیدات کشور به سمت صادرات کالاهایی با ارزش افزوده بالاتر سوق پیدا می کند.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به ارزش افزوده پارافین با کیفیت بالا گفت : هم اکنون قیمت اسلک وکس بین 550 تا  600 دلار است و کل صادرات فرآورده های پارافینی ایران در سال 96 ، بالغ بر 280 هزار تن به ارزش 212 میلیون دلار بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : با اجرای این پروژه برای اولین بار در ایران پارافین با درجه خلوص 99.5 درصد تولید خواهد شد .

بر اساس این گزارش، این محصول خاص به صورت مستقیم در صنایع دارویی ، بهداشتی و آرایشی ، نساجی و لاستیک سازی استفاده می‌شود .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو، به‌دنبال رایزنی و دریافت داده‌های مرتبط با خودروهای رایج در کشورهای آفریقایی برای تولید و صادرات محصولات مورد نیاز این بازارها هستیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرهاد امین دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته با رسیدن این شرکت به حداکثر ظرفیت تولید،  بیش از 760 هزار تن انواع روانکار صنعتی در این شرکت تولید و افزون بر 500 هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد که 400 میلیون دلار ارزآوری برای کشور به‌همراه داشت و خوشبختانه صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های صادراتی، این شرکت در همکاری با گروه‌های دانش‌بنیان درصدد افزایش کیفیت محصولات تولیدی و تولید محصولات خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهی‌نامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، از قاره آفریقا به‌عنوان هدف ویژه صادراتی این کشور نام برد و گفت: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو، به‌دنبال رایزنی و دریافت داده‌های مرتبط با خودروهای رایج در کشورهای آفریقایی برای تولید و صادرات محصولات مورد نیاز این بازارها هستیم.

وی افزود: محصولات روانکار شرکت نفت سپاهان تاکنون به 11 کشور شامل هند، چین، کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی، عرضه شده‌ و با استقبال خوبی روبرو شده است.

امین دهقان به عرضه محصول روغن موتور "مگلوب" این شرکت به کشور امارات متحده عربی اشاره کرد و گفت: این محصول که با برخورداری از استاندارد روز اروپا برای خودروهای لوکس طراحی و تولید شده است، حضور نسبتا موفقی در این بازار داشت و تلاش داریم امسال حضور خود را با قدرت بیشتری در این بازار ادامه دهیم.

وی، از تولید روغن موتور سفارشی در این شرکت خبر داد و گفت: در قرارداد با شرکت ایران خودرو، هم‌اکنون روغن موتور ویژه موتور مورد نظر را تولید و به این خودروساز عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به 15 برنامه در طرح توسعه شرکت، از تولید محصول "گریس کلسیم" برای نخستین بار در این شرکت خبر داد و افزود: 9 محصول جدید در برنامه تولید این شرکت در دستورکار است که سه مورد آن ویژه خودروهای سنگین و دیزل است.

امین دهقان با اشاره به 3 برنامه اصلی شرکت نفت سپاهان خاطرنشان کرد: پروژه F.R.W شرکت هم‌اکنون با 90 درصد پیشرفت با هدف افزایش کیفیت محصولات، امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه دوم TDAE تولید محصول Green RPOضمن برخورداری از قابلیت ویژه صادراتی، کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز می‌کند.

به گفته‌ وی، توسعه بازار عرضه مویرگی محصولات در شرکت کیمیا اسپیدی، سومین برنامه شرکت برای امسال است که در صدد افزایش نمایندگی‌های توزیع مستقیم محصولات شرکت در سطح کشور هستیم.

امین دهقان به همکاری میان تولیدکنندگان اصلی روغن موتور در کشور اشاره و تاکید کرد: این همکاری، ضمن کمک به ثبات نسبی بازار داخلی، در تأمین مواد اولیه نیز مؤثر بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان