Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@02:07:14 GMT

وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۱۵۲۵

احد وظیفه در تشریح  وضعیت آب و هوایی کشور در سه روز آینده گفت: در سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان آفتابی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت پدیده غالب در شمال شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید در برخی ساعات باد و گرد و خاک خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی در شمال کشور گفت: طی سه روز آینده در بعضی ساعات در برخی استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از نظر دمایی نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه افزایش نسبی دما در استان‌های نوار شمالی کشور رخ خواهد داد که بیشترین مقدار افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بین چهار تا هفت درجه پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی تهران نیز گفت: امروز ۲۵ مردادماه آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر همراه با وزش باد خواهد بود و بیشینه دمای هوای ۳۶ و کمینه آن ۲۱ درجه سانتیگراد است.

وظیفه گفت: در روز جمعه نیز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۳۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد است. روز شنبه نیز همین وضعیت آب و هوایی در تهران پیش بینی می‌شود، اما حداکثر و حداقل دمای تهران ۳۸ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزش باد گرد و خاک هشدار سریع سازمان هواشناسی گرد و خاک مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع وزش باد هشدار سریع سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق صاف است که این شرایط از بعدازظهر در برخی مناطق با افزایش ابرها و وزش باد همراه می‌شود.

وی یادآورشد: عصر امروز در ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان بارشهای خفیفی را شاهد خواهیم بود و از فردا شرایط نسبتا پایدار جوی در نواحی مختلف استان را خواهیم داشت و تا پایان هفته جاری بارندگی پیش بینی نشده است.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۹ درجه، ابهر سه و ۱۹ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۱ و ۲۲ درجه، قیدار هفت و ۱۷ درجه، سلطانیه یک و ۱۸ درجه و ماهنشان ۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • پیش‌بینی بارش‌ها تا شش هفته آینده در کشور
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود