Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد و به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی که در بیست‌ونهمین دور نشست‌های شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) داشت، تاکید کرد: تنها آشتی کامل را مطابق با توافق‌نامه‌های قبلی خواهیم پذیرفت و ما به دنبال یک دولت یکپارچه و سلاح واحد در غزه بدون شبه نظامیانی در اینجا و آنجا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس گفت: هرگز اجازه تصویب طرح‌های رژیم اشغالگر در خان‌ الاحمر را نخواهیم داد و ما راه‌های مقابله با قانون نژادپرستانه "کشور یهود" را بررسی خواهیم کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه با تاکید بر اینکه اجازه اجرای طرح اسرائیلی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی را نخواهد داد، قانون کشور یهود که به تازگی از سوی کنست (پارلمان اسرائیل) تصویب شده را قانون نژادپرستانه و فاشیستی توصیف کرد.
از سوی دیگر، عباس با انتقاد از پیشنهادات آمریکا برای کاهش مشکلات انسانی در غزه درباره مسؤولان آمریکایی، گفت: به خداوند قسم آنها دروغ می‌گویند.
این مقام فلسطینی افزود: فکر می‌کنم آمریکا تلاش می‌کند طرح‌هایی را به بهانه کمک به غزه به تصویب برساند که در راستای منافع شخصی خودش هستند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر وعده داده بود که در راستای دستیابی به توافق نهایی میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی تلاش می‌کند.
فلسطینی‌ها پس از اینکه ترامپ قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و سفارت خود را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کرد، با میانجی‌گری آمریکا برای برقراری صلح مخالفت کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا برچسب ها: عباس ، محمود عباس ، فلسطین ، سرزمین های اشغالی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عباس محمود عباس فلسطین سرزمین های اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «رفیق الصالحی» نماینده فراکسیون پارلمان الصادقون تاکید کرد که سخنان «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد به مثابه مداخله آشکار این کشور در امور داخلی عراق است.

وی افزود: باید فوراً یک موضع گیری ملی یکپارچه علیه سفیر آمریکا و اخراج وی از عراق اتخاذ شود.

الصالحی تصریح کرد: رومانسکی به شدت شأن عراق، ملت و دولت این کشور را پایین آورده است. ما نسبت به پیامدهای تحرکات سفیر آمریکا بر حاکمیت عراق هشدار می دهیم.

«عباس المالکی» فعال سیاسی عراقی نیز روز گذشته تاکید کرد که سفارت آمریکا در بغداد به دنبال گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق و اجرای پروژه های مخرب خود است.

وی افزود: مخالفت آمریکا و انگلیس با تصویب قانون مبارزه با فحشاء در عراق به این دلیل انجام می شود که واشنگتن از انحرافات اخلاقی به عنوان وسیله ای برای اجرای سیاست های خود در برخی کشورهای منطقه از جمله عراق استفاده می کند.

پیشتر نیز «علی جابر التمیمی» کارشناس مسائل حقوقی عراق تاکید کرد که «النا رومانسکی» سفیر آمریکا در بغداد قانون‌های بین المللی را در خصوص این کشور نقض کرده است.

وی افزود: سفیر آمریکا در امور داخلی عراق به ویژه تصویب قانون مبارزه با فحشاء دخالت می‌کند که بدین ترتیب مفاد توافقنامه امضا شده میان بغداد و واشنگتن را نقض کرده است.

کد خبر 6094024

دیگر خبرها

  • امیدوارم در مجلس آینده همکاری‌ها با دولت بهتر شود
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند