Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@09:10:59 GMT

امضای یک قرارداد جدید نفتی ایران با اروپایی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۱۵۷۴

امضای یک قرارداد جدید نفتی ایران با اروپایی‌ها

شرکت نفت سپاهان و شرکت "ای دی ال" کشور آلمان قرارداد مهندسی و انتقال دانش فنی به منظور افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات تولیدی امضا کردند.

 خبرگزاری تسنیم: با حضور مدیران شرکت نفت سپاهان و شرکت "ای دی ال" از کشور آلمان قرارداد مهندسی و انتقال دانش فنی به منظور افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در بزرگترین پالایشگاه تولید مواد اولیه روغن‌های موتوری و صنعتی کشور امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم محمد ابراهیمی مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اهمیت تولیدات پالایشگاه‌های تولید روغن گفت: در این واحد‌های پالایشگاهی علاوه بر تولید مواد اولیه روغن موتور، مواد اولیه صنایع لاستیک سازی، نساجی، مصالح ساختمانی و... نیز تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان ضمن برشمردن مزایای این قرارداد گفت: شرکت نفت سپاهان بزرگترین تولیدکننده روغن پایه در خاورمیانه است و با تولید سالیانه ۷۰۰ هزار تن روغن پایه و فروش حدود دو هزار میلیاردی جایگاه مناسبی در صنعت کشور دارد.

وی افزود: اسلاک وکس و پارافین از دیگر تولیدات پالایشگاه نفت سپاهان است که بخش عمده آن به کشور‌های مختلف دنیا صادر می‌شود.

ابراهیمی در خصوص اهمیت قرارداد امضا شده خاطرنشان کرد: اسلک وکس ماده اولیه تولید پارافین است که متاسفانه اغلب به صورت خام از کشور صادر میشود که با اجرایی شدن این پروژه تولیدات کشور به سمت صادرات کالا‌هایی با ارزش افزوده بالاتر سوق پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به ارزش افزوده پارافین با کیفیت بالا گفت:: هم اکنون قیمت اسلک وکس بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ دلار است و کل صادرات فرآورده‌های پارافینی ایران در سال ۹۶، بالغ بر ۲۸۰ هزار تن به ارزش ۲۱۲ میلیون دلار بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه برای اولین بار در ایران پارافین با درجه خلوص ۹۹.۵ درصد تولید خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این محصول خاص به صورت مستقیم در صنایع دارویی، بهداشتی و آرایشی، نساجی و لاستیک سازی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فردا

کلیدواژه: شرکت نفت سپاهان اروپایی ها قرارداد نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • گزیده‌های نفتی هفته