Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:38:57 GMT

مرگ زائر گلستانی در فرودگاه گرگان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۱۶۶۱

مرگ زائر گلستانی در فرودگاه گرگان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مطهر خلیلی مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان گلستان گفت: آناقلی عطا خوجه زائر، سیمین شهری صبح چهارشنبه در فرودگاه گرگان دچار ایست قلبی شد.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه اورژانسی این زائر گلستانی به بیمارستان حکیم جرجانی جان داد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های استان گلستان ادامه داد: بر اساس اطلاعات شناسنامه‌ای و گذرنامه‌ای این زائر گلستانی که با پرواز شماره ۱۳ عازم حج بود، ۸۱ سال سن داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هرچند بر اساس اطلاعات شناسنامه‌ای این زائر سیمین شهری متولد ۱۳۱۶ بوده، اما به نظر می‌رسید سن وی بیشتر از ۸۱ سال باشد.

خلیلی تصریح کرد: دلیل مرگ این زائر گلستانی ایست قلبی بر اثر کهولت سن اعلام شده است.

وی با اشاره به این که بالای ۸۰ درصد از زائران گلستانی بالای ۶۰ سال سن دارند، گفت: این نخستین بار است که یک زائر گلستانی در فرودگاه گرگان دچار ایست قلبی شد.

به گفته وی عملیات اعزام حجاج گلستانی در قالب ۱۴ کاروان روز گذشته (چهارشنبه) به پایان رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ

محمد حسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

آجیلیان بیان کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پرواز‌های حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام روزانه ۵۰۰ زائر به سرزمین وحی در عملیات حج عمره ۱۴۰۳
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته
  • عملیات حج عمره از دوشنبه آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات حج عمره از دوشنبه