Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، «آویگدور لیبرمن»  در پست خود به زبان عربی در فیسبوک نوشت: اگر ساکنان غزه دست از حمایت از جنبش حماس بردارند این منطقه تبدیل به سنگاپور خاورمیانه می شود!

وی در ادامه افزود: طی هفته گذشته ارتش اسرائیل ضربه محکمی به مواضع حماس وارد آورد. من میان رهبران حماس و ساکنان غزه فرق قائل هستم و به همین دلیل تلاش کردیم گذرگاه کرم را بازگشایی کرده و شرایط را برای صید بیشتر ماهی ها برای ساکنان غزه فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام اینها یک پیام دارد و آن این است که آرامش بهتر از خشونت است.

لیبرمن گفت: اگر ساکنان اسرائیل از امنیت و آرامش برخوردار باشند ساکنان غزه نیز از آن استفاده خواهند کرد. ساکنان غزه باید بفهمند که اسرائیل یک مشکل نیست بلکه راه حل است!

کد خبر 4376180

منبع: مهر

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن حماس غزه مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عراق سوریه ترکیه جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ افغانستان آلمان تحریم اقتصادی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه