Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه بازدید از تصفیه خانه آب آشامیدنی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  گفت: تصفیه خانه آب آشامیدنی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان تا پایان امسال در ساری به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: مشکل طولانی شدن اجرای این طرح اعتبار بود که اندک و دیر اختصاص داده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان گفت: با بهره برداری از طرح تصفیه خانه آب آشامیدنی ۴۰۰ خانوار از مزایای این طرح بهره مند می‌شوند.

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل تصفیه خانه آب آشامیدنی ساری

محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران نیز در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،  با یان اینکه طرح تصفیه خانه آب آشامیدنی اکنون به طرح آبرسانی ساری و میاندورود تبدیل شده است، گفت: این طرح از سال ۸۸ آغاز شد و اکنون در مرحله پایانی قرار دارد.

وی افزود: تاکنون ۱۱۲ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شد و امسال نیز اعتبارات خوبی برای تکمیل آن در نظر گرفته شد.

یخکشی با بیان اینکه عملیات اجرایی نیروگاه مسیر انتقال آب آشامیدنی از سد شهید رجایی آغاز شد، گفت: با فراخوانی که انجام شد، قرارداد سرمایه گذاری، ساخت و بهره برداری سه نیروگاه برق آبی منعقد شد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران افزود: بزودی این سه نیروگاه برق آبی در حد فاصل سد شهید رجایی و تصفیه خانه آب شرب ساری احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالعات این نیروگاه برق آبی از سوی مشاور شرکت انجام شد، گفت: اراضی مورد نیاز آن در سه ایستگاه شامل مسیر خروجی زیست محیطی سد شهید رجایی، نقطه فشار شکن، خط انتقال آب آشامیدنی شهر ساری از سد شهید رجایی در مجاورت روستای تاکام و ورودی خط انتقال به تصفیه خانه آب آشامیدنی به سرمایه گذار تحویل داده شد که این طرح کمتر از ۲ سال اجرا و به بهره برداری می‌رسد.

یخکشی ظرفیت سالانه سه نیروگاه برق‌آبی را ۷ / ۱۲ مگاوات اعلام کرد و افزود: هزینه احداث این نیروگاه ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که برق تولیدی آن به شبکه برق سراسری منتقل می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ م.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان با اعلام این خبر گفت: ۱۶۱ روستای محروم با جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر در استان لرستان در دولت سیزدهم تاکنون از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

وی افزود : اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم در راستای رفع این محرومیت ها است‌.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

لازم به ذکر است استان لرستان بیش از سه هزار روستا دارد که تاکنون یکهزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شده اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902098

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد