Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز 24 مرداد در گفتگو با ایکنا سمنان ضمن اشاره به برگزاری ازمون مرحله دوم سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم استان سمنان اظهار کرد: از مجموع راه یافتگان به مرحله ازمون شفاهی طرح اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم 24 نفر زن و پنج نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ازمون شفاهی طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در هفته پایانی مرداد ماه سالجاری در رشته های حفظ پنج جزء ، 10 جزء ، 20 جزء و حفظ کل در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین ادامه داد: این آزمون در روز 26 مرداد ماه جاری ویژه برادران و خواهران در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.
شکری با اشاره به ثبت نام 72 نفر در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که از بهمن ماه سال 96 شروع شده بود گفت: 32 نفر از این افراد در مرحله اول موفق به کسب نمره قبولی شده اند و از این تعداد 14 نفر مجاز به شرکت در ازمون درجه یک تا سه شده اند.
وی از حضور سه داور در طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قران کریم استان سمنان خبر داد و یاداور شد: این آزمون هر ساله در سراسر کشور و به همت سازمان دارالقرآن کریم برکگزار می شود لذا مرحله اول آن به صورت کتبی و مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان متذکر شد: افرادی که در مرحله سوم این آزمونها موفق به قبولی وکسب حد نصاب نمره شوند به عنوان حافظ ممتاز ، مدرک درجه دو حفظ معادل کارشناس یارشد و افرادی که در مرحله چهارم نیز موفق باشند مدرک درجه یک حفظ معادل دکتری دریافت خواهند کرد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان با همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان اسفراین، با حضور در واحد خبازی آقای حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
احمد نامور گفت: با توجه به نام گذاری روز ۳۱ فروردین بعنوان گندم و نان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های افراد و صنایع تقدیر بعمل آید و با توجه به جایگاه ویژه نان و گندم در فرهنگ ایرانی و اسلامی این روز باید به نحو احسن پاس داشته شود.

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان