Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تمرینات آماده سازی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان روز چهارشنبه زیر نظر محمد مرادی، سرمربی تیم با جدیت و نشاط خاصی انجام شد و قرار است این تمرینات طبق برنامه به پیش برود.

البته ملی‌پوشان پیش از عزیمت به اندونزی، اردویی مشترک با تیم پرلیس قهرمان لیگ باشگاههای مالزی در تهران داشتند و طی آن چند بازی تدارکاتی نیز با این تیم مالزیایی انجام دادند که به گفته سرمربی تیم ایران این اردو در بالا بردن ضریب روحی و فنی نفرات تیم موثر واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی سپک تاکرا با 13 بازیکن به نام‌های وحید ملکی، وحید ابراهیمی، فرشاد کایکانی، سینا رضایی، رامین رامندی، امید حسنی، حمیدرضا گروه ای، محمد صفایی، مرتضی مقدم، ناصر پنق، احسان امان بای، امیر خانی و مهرداد جعفری با هدایت محمد مرادی در این رقابتها شرکت می‌کند.

تیم ملی سپک تاکرای ایران در بخش چهار نفره (کواد) در گروه دوم و با تیم‌های سنگاپور، ویتنام، نپال و پاکستان هم گروه است.

در قرعه کشی بخش ایونت این رشته نیز تیم ملی ایران با کشورهای اندونزی و هندوستان در یک گروه قرار گرفت.

همچنین به دعوت رسمی کمیته برگزاری این رقابتها، علی فولادی، دبیر و یلدا قاسمی، نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا به عنوان اعضای کمیته فنی و مهدی منظری به عنوان داور در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور خواهند یافت.

گفتنی است رقابت‌های سپک تاکرا در شهر پالمبانگ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نقص در سیستم حمل و نقل شهری جاکارتا

 

انتهای پیام/

  برگزاری تمرینات تیم ملی سپک تاکرا در پالمبانگ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود