Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:18:13 GMT

مدال آسیایی‌ام را با افتخار تقدیم شهدا می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۱۹۹۴

مدال آسیایی‌ام را با افتخار تقدیم شهدا می‌کنم

قهرمان کشتی آزاد جوانان آسیا گفت: مدال طلای من در حد و اندازه‌های خون شهدا نیست ولی آن را با افتخار تقدیم خانواده شهید اصغری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سجاد عزیزی که در وزن 97 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در هند موفق شد مدال طلا را به دست آورد قصد دارد تا امروز طی مراسمی مدال خود را تقدیم خانواده شهید مدافع حرم حجت اصغری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی در خصوص اینکه چه شد که تصمیم گرفت تا مدال خود را به خانواده شهید اصغری تقدیم کند، به خبرنگار آنا، گفت: پیش از مسابقه‌های کشتی جوانان آسیا در کشور هند با خود نذر کرده بودم که در صورت کسب مدال طلا آن را تقدیم یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم کنم. لطف خدا شامل حالم شد و توانستم در این رقابت‌ها بر روی سکوی نخست بروم و صاحب نشان طلا شوم.

وی ادامه داد: من اصالتی زنجانی دارم و در محله باقرشهر تهران زندگی می‌کنم. در تحقیق‌هایی که انجام دادم،‌ متوجه شدم در نزدیک محل سکونت ما شهید مدافع حرمی به نام حجت اصغری وجود دارد. از طریق بسیج محل با خانواده او صحبت کردم و خواستار آن شدم تا مدال طلای خود را به این شهید والامقام اهدا کنم.

قهرمان کشتی جوانان آسیا تاکید کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و اگر این فرصت به من داده شد تا به عنوان سرباز ایران در رقابت‌های کشتی جوانان آسیا صاحب مدال طلا شوم به برکت خون شهیدان ایران اسلامی است که امنیت را برای کشورمان فراهم کردند و در این سال‌ها هم جوانان غیور و دلاوری بودند که از حرمین شریفین اهل بیت در سوریه دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: مدال آسیایی من در حد و اندازه‌ای نیست که بتواند زحمات شهدای گرانقدر ایران اسلامی را جبران کند. با این حال آن را با افتخار تقدیم خانواده شهید اصغری می‌کنم. امیدوارم که بتوانم در ورزش کشتی رشد بیشتری داشته باشم و در بازی‌های المپیک صاحب نشان طلا شوم تا با تقدیم مدال المپیک به شهدای بزرگوار کشورم دین خود را به شهدا تا حدود بیشتری ادا کنم.

انتهای پیام/4048

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان نقده با اشاره به اینکه  تاریخ سیاسی شهرستان نقده هرگز فراموش شدنی نیست ، افزود : فراموش کردن آنها باعث خیانت به خون شهداست و ما وظیفه سنگین اشاعه این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آتی را بر عهده داریم .

محمد نوبخت نیا افزود: مردم شهرستان در سال ۱۳۵۸ با دفاع از آرمانهای نظام  غیرت و مردانگی خود را نشان داده اند و امروز وظیفه ما سرکشی ودیدار با خانواده شهداست که باعث آرامش و رفع خستگی در طول یک هفته کاریست .

وی در ادامه گفت : مسیر شهدا بعد از ۴۵ سال از انقلاب هنوز ادامه دارد و مسئولین خودشان را مدیون شهدا می داند  و امروز در جنگ نرم در قالب های دیگر با آرمان شهدا بیعتی دیگر تازه می کنیم .

فرماندار نقده افزود: ما باید مواظب فضاهای موجود باشیم تا اشرار ضد انقلاب و بدخواهان نظام مجددا چشم طمع نداشته باشند .

 

شهید نجفعلی الماس زاده ۱۳۵۸/۱/۳۱بر اثر تیر مستقیم عناصر فریب خورده ضد انقلاب در  نقده به فیض شهادت رسید .

وی  یک شهروند عادی بود وبه شغل کارگری  اشتغال  داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد