Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:14:25 GMT

ویتسه یا آلکمار؛ کوچ پورعلی گنجی به آردیویسه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۲۱۶۳

ویتسه یا آلکمار؛ کوچ پورعلی گنجی به آردیویسه

با بن بست در انتقال به باشگاه ترکیه ای حالا ابهامات فراوانی پیرامون مقصد نهایی ستاره خط دفاع ایران در جام جهانی رقم خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی تا آستانه امضای قرارداد سه ساله با ترابزون اسپور پیش رفت اما مذاکرات نهایی این مدافع ایرانی با رئیس و سرمربی باشگاه ترک بنا به دلایلی به بن بست خورد تا حضور سومین ایرانی در جمع "بوردو-ماوی ها"عملا منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که تنها یکی دو هفته از نقل و انتقالات تابستانی در اروپا باقی مانده هنوز مشخص نیست پورعلی گنجی چه تصمیمی برای آینده خود دارد. ستاره خط دفاع ایران که یکی از مهره های کلیدی تیم ملی برای جام ملت های آسیا قلمداد می شود در آخرین پست اینستاگرامی خود مدعی دریافت پیشنهاداتی از اروپای مرکزی شد اما با این وجود حالا خبرهایی به گوش می رسد که آردیویسه هلند مقصد بعدی او خواهد بود.


در شرایطی که با کوچ علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد از لیگ هلند این رقابت ها می رفت که بدون بازیکن ایرانی برگزار شود با جدی شدن انتقال یونس دلفی به آیندهوون بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت غافل از این که دو باشگاه نسبتا سرشناس حاضر در این رقابت ها نیم نگاهی به جذب بازیکن ایرانی دارند و گزینه آنها نیز کسی نیست جز مرتضی پورعلی گنجی.


از ویتسه آرنهایم در کنار AZ آلکمار به عنوان باشگاه هایی نام برده می شود که کاملا شرایط پورعلی گنجی را زیر نظر گرفته و در صدد امضای قرارداد با این مدافع ملی پوش ایرانی هستند به خصوص که روابط هر دو باشگاه با مدیربرنامه های این بازیکن هم مطلوب و مناسب است. نکته جالب در خصوص پورعلی گنجی به تحرکاتی برمی گردد که برای لینک کردن این بازیکن به باشگاه ناپولی انجام شد و مورد توجه یکی دو رسانه ایتالیایی نیز قرار گرفت گرچه شانس کوچ او به سری A چندان زیاد نیست.

مرتضی پورعلی گنجی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته

به گزارش قدس آنلاین، علی کشفیا در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۲۹ فروردین با حضور ۱۶ ورزشکار در تبریز خبر داد و اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان در سال جاری از ۲۹ فروردین با حضور صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، حسین گلستانی، محمدحسینی جد، محمد نعمتی، جمال نظری، قاسم اسلامی، مسعود امامی، میثم علی پور، میثم حاج بابایی، عیسی زیراهی و داوود علیپوریان در تبریز آغاز می‌شود و تا ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی درباره حضور مرتضی مهرزاد قد بلندترین مرد ایران و رمضان صالحی در اردو پس از آسیب دیدگی گفت: رمضان صالحی به دلیل عمل جراحی کتفش و مرتضی مهرزاد نیز به دلیل آسیب دیدگی کتف امکان حضور در چند مرحله اردوی آمادگی را نداشتند که در حال حاضر آسیب دیدگی مرتضی مهرزاد بعد از انجام چند مرحله فیزیوتراپی برطرف شده و مشکلی برای حضور در اردوی آمادگی ندارد، اما رمضان صالحی به دلیل پاره گی تاندون و عمل جراحی کتفش هنوز آسیب‌دیدگی‌اش به طور کامل برطرف نشده و وضعیتش برای حضور در اردوهای بعدی بستگی به شرایط او در تمرینات دارد تا مشخص شود که می‌تواند ادامه دهد یا خیر؟

کشفیا در پاسخ به این پرسش که ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس چه زمانی مشخص خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: تا خرداد لیست نهایی نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد. البته برای این که بتوانیم بهترین نفرات را به پاریس اعزام کنیم هفت مرحله اردو پیش بینی شده که در جریان این اردوها بازیکنانی که از هر لحاظ آمادگی و شایستگی اعزام به پارالمپیک را داشته باشند در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: تیم ملی والیبال نشسته مردان تاکنون موفق به کسب هفت عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی در پارالمپیک شده است، سعی داریم در این دوره نیز با اعزام بهترین و باتجربه‌ترین بازیکنان برای هشتمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

دیگر خبرها

  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • بازگشت بلند قامت‌ترین مرد ایران به اردوی والیبال نشسته
  • نخستین فیلم شهیدآوینی پس از ۴۴ سال روی پرده رفت
  • اولین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • نخستین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد