Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد و به نقل از انتخاب رئیس دادگستری شهرستان مرند اعلام کرد: پدر کودک آزاد مرندی شناسایی و دستور بازداشت وی صادر شده است.
سیف الله زارع زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از شب گذشته که این خبر منتشر شده است، دستورات قضایی اکید از طرف مرجع قضایی برای همکاران ضابط قضایی صادر شده است.وی با بیان پدر کودک آزار اهالی یکی از روستاهای شهرستان است، افزود: ماموران از بدو اطلاع قضایی وارد عمل شده اند و تلاش برای دستگیری متهم همچنان با شدت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری شهرستان مرند خاطرنشان کرد: به محض حصول نتیجه مراتب به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.وی در مورد سرنوشت کودک نیز گفت: هر چیزی که مصلحت کودک باشد با اعلام نظر مراجع قانونی صلاحیت دار عمل خواهد شد.زارع با تقدیر از افکار عمومی که چنین مواردی را بلافاصله اطلاع می دهند، از شهروندان خواست با حفظ خونسردی از دامن زدن به شایعات خودداری کنند.به گزارش ایرنا، از شب گذشته فیلمی در فضای مجازی پخش شده است که در آن پدری کودک سه ساله خود را مورد آزار و شکنجه قرار می دهد.مادر این کودک در گفت و گو با رسانه ها ضمن تایید اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی گفت: بنده یک سال و نیم پیش از همسر سابق خود به دلیل عدم پای‌بندی وی به خانواده طلاق گرفتم و جدا شدم.وی ادامه داد: در طول این مدت همواره از سوی همسر سابق خود مورد تهدید و اذیت قرار گرفته و رنگ آرامش به خود ندیده‌ام؛ وی بارها با تهدید به شکنجه دخترم مرا به انجام کارهای مختلفی وا داشته و در صورتی که از پذیرش درخواست‌های وی امتناع می‌کردم، اقدام به شکستن شیشه و یا در منزل پدری بنده و اقداماتی آزاردهنده از این قبیل می کرد.مادر کودک گفت: در آخرین مورد و بعد از عدم پذیرش درخواست وی مبنی بر دیدار و ملاقات، وی در نبود من در منزل به خانه آمده و با فریب مادرم، دخترم «نازنین زهرا» را ربوده است.وی افزود: بعد از مدت کوتاهی از ربودن دخترم توسط همسر سابقم، وی ویدیوهای مربوط به شکنجه نازنین زهرا را به من ارسال و تهدید کرد که در صورت عدم پذیرش خواسته‌هایش حتی دست به تعرض جنسی به دختر خود نیز خواهد زد.وی اظهار داشت: من بعد از مشاهده این فیلم‌ها و از اینکه دخترم توسط پدر خودش شکنجه شده و زجر می‌کشید تاب نیاورده و با مصرف چندین بسته قرص اقدام به خودکشی کردم که بلافاصله توسط همسایگان به بیمارستانی در تبریز منتقل شدم و اکنون دو روز است که مرخص شده‌ام.
برچسب ها: طلاق ، خانوده ، ازدواج ، جامعه ، جامعه ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: طلاق خانوده ازدواج جامعه جامعه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است

به گزارش همشهری آنلاین، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن ۳ دختر دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده بود که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب‌دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت‌آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846834 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران خبر مهم دانش آموز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند