Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۸۲ پروژه با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زیرکوه افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی چهار پروژه طی این هفته، بیان کرد: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

معاون فرماندار زیرکوه اضافه کرد: همچنین در هفته دولت امسال ۷۸ پروژه در این شهرستان به بهره برداری می رسد که برای اجرای آن بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره مندی ۸۸ شهر و روستا

مصطفوی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها برای ۳۹ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است، عنوان داشت: همچنین با افتتاح این پروژه ها ۸۵ روستا و سه شهر از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی، اصلاح و توسعه معابر شهر حاجی آباد را یکی از پروژه های افتتاحی این هفته عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون فرماندار زیرکوه همچنین از اصلاح و بازسازی معابر شهر زهان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال خبر داد و افزود: افتتاح مدرسه چهارکلاسه نیمبلوک با اعتبار دو میلیارد ریال و کلنگ زنی کمپ کویر نوردی همت آباد با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از دیگر پروژه های این هفته در شهرستان زیرکوه خواهد بود.

کد خبر 4376231

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح طرح عمرانی هفته دولت مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران