Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج جدیدترین نظرسنجی و بررسی نشان می‌دهد که دو سوم رای دهندگان اسکاتلندی بر این باورند که دولت لندن نگرانی‌های آنها در مذاکرات برگزیت را نادیده گرفته است. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گاردین، جدیدترین نظرسنجی منتشر شده حاکی است که بیشتر اسکاتلندی ها اکنون نسبت به همه پرسی سال 2016 میلادی از باقی ماندن این کشور در اتحادیه اروپا حمایت می کنند و معتقدند که نگرانی های آنها توسط دولت لندن در مذاکرات برگزیت نادیده گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، 66 درصد رای دهندگان اسکاتلندی از ایده باقی ماندن در اتحادیه اروپا حمایت کرده اند، این رقم در زمان برگزاری همه پرسی برگزیت در سال 2016 میلادی به 62 درصد رسیده بود.

نظرسنجی دیگری که توسط موسسه یوگاو در اوایل اوت انجام شده است نشان می دهد که 48 درصد مردم اسکاتلند خواستار رای گیری عمومی درباره نتیجه مذاکرات برگزیت هستند. این رقم در سراسر بریتانیا به 45 درصد رسیده است.

قرار است حدود 600 نفر در تظاهرات روز شنبه در شهر ادینبورگ در حمایت از برگزاری یک همه پرسی دیگر درباره برگزیت شرکت کنند.

این نظرسنجی حاکی است بیش از 83 درصد حامیان حزب ملی اسکاتلند خواستار باقی ماندن در اتحادیه اروپا هستند. 74 درصد طرفداران حزب کارگر در اسکاتلند نیز از ایده باقی ماندن در اتحادیه اروپا حمایت کرده اند. اکثر طرفداران حزب کارگر خواستار تغییر موضع جرمی کوربین رهبر حزب درباره مساله برگزیت شده‌اند.

بیش از 43 درصد اسکاتلندی ها نیز احساس می کنند که برگزیت موجب خواهد شد تا احتمال استقلال اسکاتلند از بریتانیا طی 10 سال آینده بیشتر شود.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,89/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

دانلود (15MB)

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند