Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت دوازدهمین سالگرد پیروزی در جنگ 33 روزه از همه گروه‌ها، جریان‌ها، دستگاه اطلاعاتی، ارتش و روسای جمهور لبنان که از مقاومت حمایت کردند، تشکر کرد و گفت «تشکری ویژه هم از جمهوری اسلامی ایران و سوریه دارم که مقاومت را مورد حمایت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
سید حسن نصرالله گفت: «آمریکا و اسرائیل تنها راه باقی مانده برای خود را تحریم ایران می‌دانند. اما بدانند که امروز ایران از هر زمان دیگری قوی‌تر است و مقتدرترین کشور منطقه محسوب می‌شود و دارای نظامی قوی، مستحکم و باثبات است. بنابراین آرزوی سرنگونی نظام ایران و تغییر رفتار آن با محاصره و تحریم این کشور محقق نخواهد شد. جنگ علیه ایران از طریق جنگ اقتصادی و ایجاد ناآرامی داخلی صورت می‌گیرد زیرا مقابله مستقیم نظامی با ایران موفقیتی در پی نخواهد داشت. تحریم‌هایی که علیه ایران و حزب‌الله به اجرا درآمده است بی‌تاثیر نیست اما از قدرت و تاثیر ما نمی‌کاهد. آنچه علیه ایران انجام شده نتیجه‌ای جز قدرت گرفتن ایران نداشته و تحریم‌ها از عزم و اراده و اقتدار این کشور نمی‌کاهد.»

حزب‌الله قوی است
دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنانش گفت: «امروز حزب‌الله از ارتش اسرائیل قوی‌تر است و ما بیش از هر زمان دیگر به وعده پیروزی ایمان داریم. اگر در سال 2006 حزب‌الله شکست می‌خورد سوریه با هدف سرنگونی، به محاصره در می‌آمد... اسرائیل در جنگ سوریه مشارکت کرد و به حمایت از گروه‌های مسلح پرداخت. این رژیم در سوریه آرزوی‌های زیادی داشت از جمله اینکه ارتش سوریه را نابود و دمشق را مجبور به واگذاری جولان کند.»

شکست طرح معامله قرن
«نصرالله» در ادامه خاطرنشان کرد، آمریکا و اسرائیل انتظار داشتند غزه با جنگ و محاصره سر تسلیم فرود آورد اما علی‌رغم اینکه فلسطینیان در جهان تنها بودند اینگونه نشد. امروز آرزوی بزرگ اسرائیل انجام «معامله قرن» است تا قدس به عنوان پایتخت این رژیم رسمیت پیدا کند. معامله قرن را ترامپ با همه غرور و جاه‌طلبی مطرح کرد اما ناکام خواهد ماند. امروز هیچ شخصیت یا گروه فلسطینی وجود ندارد که حاضر به پذیرش مسئولیت امضای معامله قرن باشد.
به گفته دبیرکل حزب‌الله، مقاومت عراق و سوریه و یمن معادلات منطقه را تغییر دادند و باعث ناکام ماندن معامله قرن شدند. عامل دیگر ناکامی معامله قرن شکست محور سعودی در منطقه بود. قتل‌عام مردم یمن نشانه شکست بزرگ محور سعودی در منطقه است. امروز عربستان با بسیاری از کشورهای جهان دچار مشکل شده است.
به گزارش صدا و سیما، دبيرکل حزب‌الله لبنان افزود: همان گونه که در جنگ 33 روزه پیروز شدیم به زودی از جنگی که علیه منطقه ‌ایجاد شده است نيز پیروز و سربلند خارج خواهیم شد. آنچه که از هفت سال قبل در منطقه رخ داده است جنگ 33 روزه دیگری است که همان اهداف جنگ 33 روزه سال 2006 رادنبال می‌کند.
وی افزود: هدف جنگ 33 روزه محقق کردن اهداف آمریکا در منطقه و سیطره این کشور بر منطقه بود اما با شکست رژیم صهیونیستی در جنگ، این طرح هم شکست خورد. طرح آمریکا برای منطقه با پیروزی ما در جنگ 33 روزه و پیروزی مقاومت در غزه و مقاومت و پایداری ایران و سوریه ناکام ماند. این تحولات، باعث نیرو و قدرت گرفتن مقاومت در منطقه شده است.

واکنش امارات
امارات که در نزدیکی به رژیم صهیونیستی گوی سبقت را از دیگر کشورهای مرتجع عربی ربوده در واکنش به اظهارات دبیرکل حزب‌الله واکنش خصمانه‌ای گرفت و آن را «حمله به عربستان و تمجید از ایران» عنوان کرد.
«انور قرقاش» وزیر مشاور امارات در امور خارجه، در توئیتی سخنرانی سه‌شنبه شب سید حسن نصرالله، را «آغاز حمله‌ای علیه عربستان» دانست و مدعی شد، «سخنرانی سید حسن نصرالله با وجود حمله ‌به عربستان و تحسین و تملق‌گویی از ایران، نمونه دیگری از شکست سیاست خویشتن‌داری است که لبنان مدعی آن است.»(!)
سخنرانی نصرالله همچنین موجب خشم مسئولان رژیم صهیونیستی هم شد، تا جایی که آفیخای ادرعی، سخنگوی ارتش این رژیم با انتشار چندین توئیت دبیرکل حزب‌الله را مورد هجمه شدیدی قرار داد.

محبوبیت نصرالله
در حالی که فیسبوک مقاومت را تحریم کرده‌، دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنان بین کاربران شبکه‌های اجتماعی از محبوبیت خارق‌العاده‌ای برخوردار است.
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، با وجود اینکه فیسبوک انتشار تصاویر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را ممنوع کرده است، همزمان با سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه، تصاویر جدیدی از سید حسن نصرالله در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است به‌گونه‌ای که کاربران به طور گسترده در حال به ‌اشتراک گذاشتن آن هستند و به خطر مسدود شدن حساب‌های کاربری خود توجهی ندارند.

منبع : كيهان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است

رئیس جمهور در دیدار با نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار شیخ «علی خطیب» نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، ضمن قدردانی از مواضع وی و این تشکل سیاسی در حمایت از رویکرد مقاومت و نیز تلاش برای حفظ و تقویت انسجام و وحدت در این کشور، لبنان را رکنی مهم برای جریان مقاومت توصیف کرد.

رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد

 

وی با بیان اینکه امروز حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در ناکارآمدی رویکرد سازش و تسلیم در قبال حل مسئله فلسطین و نتیجه‌بخش بودن مقاومت در مقابله با سلطه و ظلم بر همگان اثبات شده است، گفت: تصویر خون‌بار امروز غزه، تصویر بدون نقاب و آینه و جلوه تمام نمای حقیقت و باطن تمدن غرب و فرهنگ آمریکایی است.

رئیس‌جمهور برگزاری متفاوت روز قدس امسال در نقاط مختلف جهان را گواه بر پذیرش جهانی راهبرد مقاومت و موفقیتی بزرگ برای این راهبرد توصیف و تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی است و فراتر از شکست‌ نظامی، شکست امنیتی رژیم نیز هست که تغییر معادلات منطقه به نفع آرمان فلسطین را در پی داشته است.

رئیسی شکست فریب سیاسی صهیونیست‌ها در منطقه را از دیگر نتایج تحولات اخیر دانست و افزود: وحدتی که امروز در میان امت اسلامی و فراتر از آن در افکار عمومی جهان شکل گرفته و همچنین تنفری که از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده، در هیچ دوره و زمانی سابقه و نظیر نداشته است.

وی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست و با بیان اینکه پاسخ ایران به این حمله صرفاً اقدام تنبیهی علیه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود، تاکید کرد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.

شیخ «علی خطیب» نیز در این دیدار با بیان اینکه برخلاف تلاش دشمنان، مردم لبنان دوست‌دار و حامی مقاومت هستند، افزود: حامل سلام‌های گرم مردم لبنان به ملت ایران و درودها و قدردانی لبنانی‌ها از جمهوری اسلامی ایران بابت اقدام مقتدرانه در برابر رژیم صهیونیستی هستم.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، مقاومت را خط قرمز لبنان دانست و با تأکید بر حمایت کامل از مقاومت با وجود همه فشارها و ناملایمات، ایستادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها را مایه افتخار امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ کشور دیگری نتوانسته این چنین مقتدرانه در مقابل رژیمی که از حمایت همه قدرت‌های جهان برخوردار است، بیایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه کاری دیگر حزب‌الله لبنان به ارتش صهیونیستی
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • واکنش شدید حزب‌الله لبنان به حمله‌های امروز رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است