Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک وبا حضور وزیر نیرو، نیروگاه ۲۹ مگاواتی برق در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری افتتاح و به بهره‌برداری رسید. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شهرکهای صنعتی مازندران امروز در مراسم افتتاح نیروگاه 29 مگاواتی برق با اشاره به اهداف شرکت، از ارائه زمین رایگان به سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت نیروگاه برق اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان، شرکت شهرکهای صنعتی به سرمایه‌گذارانی که قصد دارند در حوزه ساخت نیروگاه برق با مقیاس کوچک سرمایه‌گذاری تا سقف دو هزار مترمربع زمین، به صورت رایگان واگذار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروگاه برق با مقیاس کوچک باران نیرو بشل، با سرمایه‌گذاری 1100 میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث شده است.

موسوی بیان داشت: با راه اندازی این واحد تولیدی برای23 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است. این نیروگاه قادر است 29 مگاوات برق برای مصارف صنعتی و خانگی تولید کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزایای ساخت نیروگاه برق با مقیاس کوچک در شهرک‌های صنعتی استان، خاطرنشان کرد: کمک به تولید شبکه سراسری و جلوگیری از اعمال خاموشی، کاهش تلفات شبکه توزیع، افزایش مشارکت بخش خصوصی و افزایش پایداری شبکه و تأمین برق مستمر در حوزه صنعت و تولید، از مهمترین مزایای ساخت نیروگاه است.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و سرمایه گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات به زودی افتتاح می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان در ابتدا، هدف احداث 4 واحد 183 مگاواتی را در برنامه قرار داد که 2 واحد آن سال 87 احداث و در آن برهه زمانی دارای ظرفیت 160 مگاواتی بود که سال 99 در فاز توسعه 23 مگاوات به ظرفیت پیشین اضافه شد.

احداث دو واحد جدید این نیروگاه سال 1401 آغاز شد که نخستین آن طی مدت کمتر از 5 ماه، با شبکه سراسری سنکرون شد و در ادامه واحد چهارم این نیروگاه فروردین سال 1402 با شبکه سنکرون شد.

میزان سرمایه گذاری در واحدهای سوم و چهارم نیروگاه بالغ بر 90 میلیون یورو است که میزان اشتغالزایی دوران ساخت آن بیش از 100 است.
طبق برنامه ریزی های انجام شده پروژه احداث بخش بخار این نیروگاه با سرمایه گزاری حدود 300 میلیون یورو و با ظرفیت 360 مگاوات و با رویکرد تامین برق پایدار برای صنایع عملیاتی شده است. این نیروگاه در مساحت 100 هکتاری در استان سمنان جانمایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل