Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-16@08:02:23 GMT

جاده چالوس در تعطیلات آخر هفته یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۲۸۱۳

به گزارش خرداد ، از ساعت 14 روز جمعه 26 مراد ماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 مرداد ماه جاری تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.  وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه ازساعت 17روز جمعه 26 مرداد ماه الی ساعت یک بامداد روز شنبه 27 مرداد ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی یادآورشد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ازجاده کرج -چالوس کماکان ممنوع است.  جاده چالوس  وی افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.  گودرزی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می‌شود.  وی به رانندگان توصیه کرد: علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.  وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.  استان البرز یک هزار و 450کیلومتر آزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.
منبع: خبرآنلاین برچسب ها: چالوس ، جاده چالوس ، یک طرفه

منبع: خرداد

کلیدواژه: چالوس جاده چالوس یک طرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن هاشمی اظهار کرد: برابر اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های هوشمند تردد شماری منصوب درمحورهای مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در سال گذشته بیش از ۵۷ میلیون و ۵۶۹ هزار تردد انواع وسایل نقلیه بوده که در حدود ۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

هاشمی گفت: طی سال گذشته شهریور ماه پرترددترین ماه سال و در اسفند ماه کمترین تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سامانه‌های تردد شماری در حدود ۵۰ درصد کل ترددهای انجام شده بین استان مازندران و استان‌های مجاور مربوط به محورهای مواصلاتی با استان‌های البرز و تهران یعنی محورهای کندوان، هراز و سوادکوه بوده است.

هاشمی افزود: طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی نکا تا آمل پر تردد ترین محورهای استان مازندران بوده اند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان همچنین پر تردد ترین ساعت طی سال گذشته ساعت ۱۷ الی ۱۸ روز جمعه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ‬ بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۵۳ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 6076825

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • رکورد سفرهای جاده‌ای خراسان رضوی در تعطیلات عید فطر شکسته شد
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در راه های خروجی
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • کاهش ۶ درصدی سفرهای جاده‌ای در تعطیلات عید فطر
  • ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد وسایل نقلیه از راه های استان قزوین
  • گلستان جز ۸ استان کشور به لحاظ انباشت خودروها در جاده ها بود
  • تردد ۳ میلیون خودرو در راه‌های قزوین در تعطیلات عید فطر