Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@08:43:39 GMT

پشت پرده دعوای مسئولا ایران و عربستان در ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۲۹۲۳

پشت پرده دعوای مسئولا ایران و عربستان در ورزشگاه

به گزارش وانانیوز، 

حتما خبر دعوای مقامات ایران و عربستان در جایگاه ویژه بازی ایران و عربستان را شنیده اید. دعوایی که بین مقامات همراه تیم ایران و تنها نماینده ویژه عربستان در جایگاه رخ داده است. 

هادی ساعی که در بطن دعوا بوده توضیح داده است که مقام عربستانی اعتراض داشته که ایرانی ها روی صندلی های جایگاه ننشینند و بعد کار به مسئولان اجرایی کشیده است و بلوایی به پا شده و در نهایت اعضای هیات اجرایی حق را به کاروان ایران داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ماجرا چه بوده؟ ماجرا این بوده که تعداد زیادی از اعضای هیات اجرایی کاروان ایران در جایگاه و در همان ردیف اول نشسته بودند و تنها مقام عربستانی هم در کنار آنها حضور داشته است.

مقامات ایرانی خیلی با سر و صدای بلند بازی را پیگیری می کردند و فریاد می زدند و در کنار این ها سهراب بختیاری زاده از جایگاه کناری به عنوان عضوی از کادرفنی که بازی را از روی سکوها می دیده ، با صدای بلند تیم را ارنج می کرده است!

مقام عربستانی معترض می شود که باید تعداد صندلی های جایگاه به طور برابر تقسیم شود و می گوید این صندلی ها برای عربستان است که هادی ساعی خیلی بامزه به او او پاسخ می دهد:«یعنی صندلی ها را با خودت از ریاض آوردی؟»

جمله ای که باعث می شود این مقام عربستانی که یا سفیر یا مقام ارشد سفارتی این کشور در جاکارتا بوده خشمگین شود اما چون آن جایگاه ویژه مقاماتی است که کارت ویژه حضور را دارند ، ناظران بازی حق را به طرف های ایرانی می دهند. اگرچه اینکه تعداد مقامات روی سکوها بیشتر از طرفداران ایرانی روی سکوها باشد ، نشان از نحوه لشگرکشی کاروان ایران به مسابقات است .

جایی که نمونه اش را در دیگر کشورهای اعزامی به مسابقاتی از این دست کمتر مشاهده می کنیم!

4141

منبع: وانا

کلیدواژه: بازی های آسیایی هادی ساعی تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگران روابط نیجر با ایران هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه به وقت محلی اعلام کرد مقامات آمریکایی هفته گذشته به نیجر سفر کرده بودند تا نگرانی‌های واشنگتن در مورد توسعه روابط این کشور با روسیه و ایران را بیان کنند.

این سفر درحالی انجام شد که حکومت نظامی حاکم نیجر در روز شنبه توافقنامه نظامی کلیدی را که اجازه حضور نظامی آمریکا در خاک این کشور را می داد، لغو کرد.

سابرینا سینگ، سخنگوی پنتاگون گفت: "هیات آمریکا در نیجر بود تا تعدادی از نگرانی ها را مطرح کند. ما از مسیری که نیجر در آن قرار دارد، نگرانیم. بنابراین این گفتگوها مستقیم و صریح بود و نگرانی های خود را مطرح کردیم."

سینگ در  توضیح بیشتر این  نگرانی‌ها به خبرنگاران گفت: «مقامات آمریکا نسبت به روابط بالقوه نیجر با روسیه و ایران ابراز نگرانی کردند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگران روابط نیجر با ایران هستیم
  • استفاده متفاوت عربستانی ها از هوش مصنوعی
  • مشکل یک ایرانی در آمریکا برای سفر زیارتی به عربستان
  • مشکل یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا
  • محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!
  • تیم مانچینی رسانه‌های عربستانی را قال گذاشت!
  • عملکرد وزارت خارجه در جنگ غزه
  • بازیکن محروم دربی فرشته نجات سرخپوشان/ رقص شمالی «رونالدو» شد
  • دعوای وحشیانه وسط زمین فوتبال در روسیه؛ نمایش شش کارت قرمز پس از نزاع خشونت‌آمیز (فیلم)
  • عرضه نوروزی ۴ مستند در شبکه خانگی