Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی صبح پنج‌شنبه در بازدید از اداره کل گمرک استان سمنان بابیان اینکه راه‌اندازی هر چه زودتر منطقه اقتصادی دامغان می‌تواند در اقتصاد منطقه اثرگذاری مثبت داشته باشد، ابراز داشت: این منطقه در کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد کشور به تصویب رسیده است که داشتن مصوبه منطقه اقتصادی به‌تنهایی راه گشا نیست و باید همکاری‌های لازم از سوی ادارات ذی‌ربط برای راه‌اندازی آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هزار هکتار برای منطقه اقتصادی دامغان اختصاص داده‌شده ‌است، افزود: دامغان از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه اقتصادی برخوردار است که قطعاً راه‌اندازی این منطقه می‌تواند فرصتی را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کند.

نماینده مردم دامغان بابیان اینکه منطقه اقتصادی می‌تواند به اشتغال‌زایی هر چه بیشتر منطقه و استان کمک کند، ابراز داشت: قطعاً سیاست‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی در دامغان به‌طور جد پیگیری می‌شود تا بتوان با فراهم کردن مقدمات لازم انگیزه را برای مشارکت بخش خصوصی افزون کرد

حسن بیگی در ادامه تصریح کرد: منطقه اقتصادی دامغان نیازمند ساختمانی درخور و استاندارد است تا امکان تبادلات تجاری بین استان و سایر کشورها را بتوان در این ساختمان انجام داد لذا امیدواریم با همکاری‌های مسئولان ذی‌ربط شاهد افتتاح ساختمان و راه‌اندازی منطقه اقتصادی در این شهرستان باشیم.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی این مهم می‌طلبد تا به‌سوی عملیاتی شدن این شعار گام برداریم که یکی از راه‌های تحقق آن ایجاد منطقه اقتصادی و تسهیل شرایط برای انجام مراودات بازرگانی است که امیدواریم باهمت مسئولان این گام به عینیت برسد.

کد خبر 4376291

منبع: مهر

کلیدواژه: توسعه اقتصادی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • اختصاص قطعه ویژه برای تدفین اهدا کنندگان عضو در آرامستان اراک
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • ۲۰ هزار تن کلزا در دهلران برداشت شد
  • راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز