Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@20:47:59 GMT

انواع مدل پاپیون یقه مردانه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۱۰۸

انواع مدل پاپیون یقه مردانه

پاپیون جزو اکسوری‌هایی است که استایل آقایان را از این رو به آن رو میکند و تاثیر زیادی در جذابیت تیپ آن‌ها دارد، پاپیون یقه مردانه مدل‌های مختلفی دارد که باید با دیگر اجزای استایل تان ست کنید. آقایان جوان امروزه بیشتر از پاپیون استفاده میکنند تا کراوات مخصوصا آقا دامادها، کم پیش می‌آید یک داماد به جای پاپیون کراوات ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





پاپیون روی برخی از مدل یقه‌ها بهتر خودش را نشان میدهد مثلا مدل یقه‌ای که در تصویر زیر مشاهده میکنید برای پاپیون فوق العاده مناسب است و به نوعی میتوان گفت: این مدل یقه پیراهن مردانه مخصوص پاپیون است.



یکی از ایده‌های استفاده از پاپیون در استایل مردانه این است که پاپیون و ساسبند را ست کنید که در این ایده نیازی به پوشیدن کت ندارید، ست کردن آن‌ها کار سختی نیست کافیست پاپیون و ساسبندتان همرنگ باشند.  

شاید شما هم جزو افرادی باشید که فکر میکنید پاپیون فقط برای استایل‌های مجلسی و رسمی قابل استفاده است، اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در استایل اسپرت هم میتوان از پاپیون برای یقه استفاده کرد.

          منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک لباس مردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به بحث کمبود آب و خشکسالی شهر مشهد، یکی از اولویت‌های سال جاری، استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر است.

وی افزود: زری اسکیپ یا خشک منظر به هنر طراحی فضای سبز با استفاده از گیاهانی که نیاز بسیار کمی به آب دارند گفته می‌شود؛ طراحی خشک منظر، رویکردی متداول در سطح جهان است که در مواجهه با شرایط و اقلیم‌هایی گرم و خشک مطرح می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد اضافه کرد: گونه‌هایی چون رزماری، اسطوخودوس، اردی، نازیخی، بابونه، فیلا، برف در تابستان، گازانیا، استسپرموم، زرشک زینتی، ژونیپروس، طاووسی، اگاو، لیروپ، الوورا و… از گونه‌های کار شده در جشنواره خشک منظر امسال در لچکی تقی آباد و ابتدای آیلند کلاهدوز است.

مختاری افزود: در زری اسکیپ، یک طراح منظره بسیار جذاب و زیبایی را با استفاده از انواع گیاهان پوششی و گونه‌های متنوع کم نیاز به آب در ترکیب با انواع مصالح طبیعی مانند سنگ، مالچ‌ها، چوب، سنگ و صخره و … برای محیط پیرامون به وجود می‌آورد که ضمن کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه هزینه‌های نگهداری، در مصرف آب نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کد خبر 747680

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • عکسی از استایل متفاوت جمیله علم‌الهدی در پاکستان
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد
  • انواع درب ساختمان
  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • خدمات سئو سایت
  • معرفی کابینت های جدید
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌