Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:25:55 GMT

معمای بزرگ برای شفر

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۱۰۹

معمای بزرگ برای شفر

استقلال تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی می‌رود و دغدغه شیرین شفر برای این بازی چگونگی استفاده از چند بازیکن به صورت همزمان است.

خبرگزاری مهر: درخشش روح الله باقری در خط حمله استقلال، اضافه شدن مرتضی تبریزی به جمع آبی پوشان و گلزنی او در اولین حضورش با پیراهن این تیم، اضافه شدن خارجی‌های تاثیرگذاری مثل الحاجی گرو و همام طارق به جمع آبی پوشان، دردسر‌های شیرینی برای سرمربی آبی پوشان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر در بازی گذشته استقلال که منجر به پیروزی ۳ بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز شد، از روح الله باقری در نوک پیکان تهاجمی تیمش استفاده کرد و مرتضی تبریزی را هم در پست وینگر چپ به کار گرفت. شفر در بازی گذشته تنها دقایق اندکی از الحاجی گرو استفاده کرد و همام طارق را هم کلا در اختیار نداشت.

اما بازی با پارس جنوبی برای شفر حکایت متفاوتی دارد چرا که او باید داشته‌هایش را طوری چیدمان کند که بهترین بهره برداری را از آن‌ها ببرد. چگونه ارنج کردن تیمی که تعداد زیادی بازیکن آماده در فاز تهاجمی دارد و نحوه استفاده همزمان از این تعداد بازیکن شاید سخت‌تر از ارنج کردن همان تیم در غیاب ستاره‌ها و با تعداد زیادی بازیکن جوان باشد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر میهمان پارس جنوبی جم است و این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه ۲۵ مرداد در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال تهران پارس جنوبی شفر بازیکنان اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)