Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آنچه در جلسه هیئت فوتبال با مالک سپیدرود گذشت، موضوعی پنهانی است که بخشی از آن رسانه‌ای نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ظاهر کیومرث بیات مدیرعامل تیم فوتبال سپیدرود شده و محمد نوین به کار خود به عنوان مالک ادامه می‌دهد اما به نظر می‌رسد جریان اینطور نیست.

در رشت و در جلسه چند روز پیش محمد نوین با رئیس هیئت فوتبال گیلان اتفاق دیگری افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه شنیده می‌شود و فعلا تلاش شده از اذهان عمومی پنهان بماند، کناره‌گیری نوین از مالکیت سپیدرود است.

ظاهرا این هیئت فوتبال است که در حال تیمداری است و نوین تیم را به هیئت فوتبال پس داده است. به نظر می‌رسد او بعد از اتفاقات بازی با سپاهان و درگیری با هواداران از یک سو و اعتصاب بازیکنان و مربیان به دلیل مشکلات مالی در پی محبوس شدن در هتل از سوی دیگر، متوجه شد، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی که مسئولیت کار را به عهده مشاوران ورزشی خود انداخته بود، خیلی زود متوجه شد که نمی‌تواند برای سپیدرود کاری انجام دهد و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد. در پی این اعتراف نوین، هیئت فوتبال که برای واگذاری تیم به وی تلاش کرده و وارد جنگ بزرگی شده بود، از اعلام این موضوع که نوین تیم را پس داده سر باز زد، چرا که نمی‌خواست این شکست را قبول کند. از این رو با انتخاب بیات به عنوان مدیرعامل در واقع تیم را تحویل گرفت و در ظاهر تیم را همچنان به نوین واگذار کرد.

کاملا مشخص است که وقتی بیات در پستی اعلام می‌کند مسئولان اداره ورزش و هیئت فوتبال به شدت پی گیر انتخاب مالک مناسب هستند و با گذشت تنها چند ساعت این پست را حذف می‌کند، مشخص است که نوین با آنها اتمام حجت کرده و آنها به شدت پی گیر انتخاب مالک جدید هستند.

از این رو به زودی باید فرد جدید روی کار آمده و جای نوین را بگیرد. چرا که بدهی‌ها روی هم انبار شده است و این تیم که فصل قبل بدهی ۳ میلیارد و سیصدی داشت حالا با رقمی معادل ۸ میلیارد بدهی رو به رو است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سپیدرود سپیدرود رشت کیومرث بیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته ساعت 17 در تهران یک بازی بین تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می شود.

در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می شود.

در فیلمی که در زیر مشاهده می کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند.

خبرنگار آنا از هیئت فوتبال تهران درباره این حادثه جویا شد که اعلام شد همان دیروز سید میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران نامه برخورد با خاطیان این درگیری را داده و برای آنها دستور موقت صادر شده و قرار است با افراد درگیر در این ماجرا برخورد شدید شود.

متاسفانه در سالهای گذشته در بخش های پایه به خصوص در دسته جات پایین تر به دلیل مسائل مالی و اهمیت نتیجه گیری برای مالکان تیم ها از این نوع اتفاقات زیاد رخ داده اما هیئت فوتبال تهران در نظر دارد برای سال جدید مدل برگزاری مسابقات را با گکاه شتیم ها تغییر دهد تا این تنش های زشت ایجاد نشود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد