Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:32:04 GMT

مسابقه فیلم کوتاه «مروارید و مرجان»

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۲۶۷

مسابقه فیلم کوتاه «مروارید و مرجان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه۱۸، در مسابقه «مروارید و مرجان» شهروندان علاقمند می توانند فیلم های کوتاهی که روایت تصویری شان از سبک زندگی ایرانی-اسلامی است و دیدن آن ها می تواند در روش زندگی دیگران موثر باشد و همچنین برخی از سوژه هایی را که از میان موضوعات بسیار ساده زندگی است، جهت شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه سوژه های جالب از فیلم هایی که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و سبک زندگی سالم و ازدواج آسان توسط دوربین گوشی همراه و دوربین‌های دیگر خلق شده، مورد قبول و مشمول شرکت در مسابقه است.   

هر متقاضی در بخش فیلم می‌تواند ۲ فیلم با حداکثر۱۲۰ ثانیه و به همراه اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و همراه، نشانی پستی در اینستاگرام #khatamfarhangsara بارگذاری نمایند.

مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ است و علاقمندان می توانند همه روزه  از ساعت ۸ تا ۱۷ به فرهنگسرای خاتم (ص) واقع در یافت آباد،  شهرک ولیعصر (عج)، انتهای خ حیدری جنوبی، خ پژاند، بوستان لواسانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۲۰۷۰۶۵ داخلی ۱۱۴ تماس بگیرند.

کد خبر 4376300

منبع: مهر

کلیدواژه: خانواده سبک زندگی ایرانی اسلامی فرهنگسرای خاتم فیلم کوتاه مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند کنسرت موسیقی سریال ایرانی برنامه رادیویی موسیقی پاپ انیمیشن آلبوم موسیقی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • کشف موجوداتی که 540 میلیون‌ سال قبل اقیانوس‌های زمین را نورانی می‌کردند (+عکس)
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم