Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در معاملات امروز بازار آزاد باز هم شاهد تغییرات و نوسانات قیمتی طلا و ارز نسبت به روز گذشته بودیم و در همین خصوص نرخ طلا در بازار آزاد با تغییراتی همراه بود. هر گرم طلای 18 عیار با 5 هزار و 880 تومان کاهش با قیمت ۲89 هزار و 280تومان داد و ستد شد و طلای 24 عیار با 8 هزار تومان کاهش به قیمت ۳85هزار و 700 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان انواع سکه، سکه تمام بهار آزادی (امامی) با 117هزار تومان کاهش به ارزش ۳ میلیون و 713 هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با 30 هزار تومان کاهش قیمت به ارزش ۳میلیون و 421 هزار تومان معامله شد.

گفتنی است، نیم سکه با 1۰ هزار تومان کاهش قیمت با نرخ یک میلیون و 770 هزار تومان معامله شد و ربع سکه با 1۰هزار تومان کاهش قیمت به ارزش ۹0۰ هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با ثبات قیمت به ارزش ۵0۰ هزار تومان رسید.

دلار در بازار آزاد با ثبات با قیمت چهار هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد و همچنین نرخ دلار در بازار قاچاق با 100 تومان کاهش به قیمت ۱۰ هزار و 5۰۰ تومان در اختیار متقاضیان این ارز قرار گرفت. همچنین دلار در بازار سنا با افزایش هزار و 583 تومان به ارزش 9هزار و 518 تومان دادوستد شد.

همچنین یورو با101 تومان کاهش با قیمت ۱1 هزار و 842 تومان، پوند انگلیس با 154 تومان کاهش به ارزش ۱۳.248 تومان و درهم امارات با 31 تومان کاهش با قیمت ۲.۸38 تومان خرید و فروش شدند.

همچنین نرخ طلا در بازارجهانی به قیمت ۱۱76دلار مورد معامله قرار گرفت.

انتهای پیام/

169 / 161 سکه دلار بازار یورو طلا پوند درهم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سکه دلار بازار یورو طلا پوند درهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز سه شنبه (۲۸  فروردین) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شستا  سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، وبملت و فملی سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی روی پله ۷۲۳ هزار و ۱۶۶  واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین خودرو و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
اهرم، افران و یاقوت  بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، وبملت ۲ و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۴۴، کارا و  پاداش بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، پاداش  و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد
  • ادامه کاهش قیمت طلا و سکه
  • رمز تثبیت قیمت سکه در بازار
  • قیمت سکه و طلا کاهش یافت
  • سقوط بیت کوین پس از پاسخ ایران به اسرائیل
  • رفتار هیجانی بازار ارز در شرایط کنونی طبیعی است/ تجربه جنگ اوکراین و کاهش ارزش مقطعی روبل و بازگشت به شرایط قبل را نباید فراموش کرد+فیلم