Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون کبدی آسیا برای مسابقات آسیایی جاکارتا، از مینا روشنی و جواد پهلوانی‌نژاد، دو داور ایرانی برای قضاوت در رقابت های آسیایی جاکارتا، دعوت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کنفدراسیون کبدی آسیا از دو داور ایرانی برای قضاوت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ دعوت کرد.

کنفدراسیون کبدی آسیا از مینا روشنی و جواد پهلوانی‌ نژاد، دو داور ایرانی جهت قضاوت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از روز شنبه هفته پیش رو با برگزاری مراسم افتتاحیه، رسماً آغاز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اندونزی اندونزی بازی آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی مشخص شد دربی برگشت لیگ بیست و سوم نیز با حضور وی‌ای‌آر در ورزشگاه آزادی برگزار شود، نام دو داور زن سرشناس ایرانی برای حضور به عنوان کمک داور ویدئویی مطرح شد.

یکی از این داوران مهناز ذکایی بود که چندی پس از انتخابش به عنوان داور دربی، تصویری از او میان تماشاگران پرسپولیس در فینال سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان منتشر شد. این عکس کافی بود تا او از قضاوت دربی کنار گذاشته شود.

او حالا پس از این ماجراها، دیدار حساس خاتون بم و ملوان بندر انزلی را که برای قهرمانی بسیار تاثیرگذار است قضاوت می‌کند. ذکایی تا همین چند روز پیش در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا قضاوت می‌کرد و حالا در برگشت به ایران پنجمین قضاوت این فصلش را پشت سر گذاشت.

دیگر خبرها

  • اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی
  • سیاوش یزدانی به جرم تحریک الهلالی‌ها نقره‌داغ شد!
  • جریمه مالی سیاوش یزدانی برای تحریک الهلالی‌ها
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • مرادی: در نیم‌فصل دوم داوری‌ها بهتر شد/ برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • خبرهای خوب برای استقلال در راه است
  • چاپ کتاب قوانین بین المللی داوری کشتی پهلوانی توسط داور بین المللی کشتی ملایری
  • کار سخت داور جوان در بازی حساس هفته