Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین یادواره شهدای شهرک شاهد بجنورد امشب بیست و پنجم مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد شهداء شهرک شاهد بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرک شاهد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: یازدهمین یادواره شهدای شهرک شاهد پنج شنبه شب، بیست و پنجم مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی «سردار حاج سعید قاسمی» و «مداحی «حاج سیدحجت بحرالعلومی» در مسجد شهداء شهرک شاهد بجنورد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اطلاعیه آمده است؛ تجلیل از شهدا؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قله های رفیع افتخار ایستاده است. تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا، یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.

 

شهداء با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین علیه السلام، درس فداکاری، وفاداری ازخودگذشتگی و شجاعت و شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جانفشانی کرده و حماسه ای جاوید آفریدند.

 

به همین منظور دعوت می شود تا در یازدهمین یادواره شهدای شهرک شاهد، زینت بخش محفل الهی، معنوی، ابدی و سرمدی ما باشید با امید به اینکه در عرصه های مختلف سیاسی فرهنگی اجتماعی، پاسدار واقعی ارزش ها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات مقام معظم رهبری الگوی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار آییم.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان خشکسالی روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران سیاسی اخبار مساجد مسجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد شاهد شهرک شاهد یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی شهردار بجنورد گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی ویژه محلات در روز پنجشنبه، ششم اردیبهشت ساعت ۹ صبح در پارک آفرینش بجنورد برگزار می‌شود.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: جشنواره بازی‌های بومی محلی در بجنورد روز پنجشنبه، ششم فروردین ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره برای بانوان و ویژه محلات است.

معاون فرهنگی شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: هیئت ورزش‌های بومی‌ومحلی بجنورد، دانشگاه علوم‌پزشکی، مؤسسه به رنگ صدف و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزش از جمله دستگاه‌های یاری رسان در برگزاری این جشنواره هستند.

وی افزود: محل برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در پارک آفرینش بجنورد است.

کد خبر 747652

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • نشست شورای اداری چرام با دستورکار یادواره شهدای این شهرستان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب