Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، علیرضا معصومی امروز 25 مرداد جاری در جمع خبرنگاران، گفت: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های امور فرهنگی، فناوری اطلاعات، گرافیک، گردشگری، سینما-تصویربرداری، خبرنگاری، مترجمی زبان و عمران-نقشه برداری دانشجو جذب می‌کند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه مندان می‌توانند در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی شبکه‌های کامپیوتری، مدیریت امور فرهنگی، مترجمی خبر، گرافیک و عمران در دو گرایش ساختمان‌سازی و نقشه برداری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومی اظهارکرد: دانشجویان و علاقه مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند به نشانی تقاطع بلوار آیت ا... غفاری و قدس شرقی از مشاوره و ثبت نام رایگان بهره مند شده و یا با مراجعه به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معصومی با تأکید بر اینکه رویکرد ما به سمت رشته‌های مهارتی است، گفت: معافیت تحصیلی، حضور اساتید مجرب، پرداخت شهریه به صورت اقساط، برنامه‌ریزی متناسب با وضعیت شاغلان، شرکت در دوره‌های مهارتی کوتاه مدت با تخفیف ویژه و استفاده از وام های دانشجویی و پرداخت اقساط آن بعد از فارغ‌التحصیلی از جمله مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند با اشاره به اینکه مسیر جامعه از مدرک‌گرایی به سمت مهارت گرایی و کارآفرینی سوق یافته و این به معنای پیشرفت دانشگاه‌های مهارتی و علمی کاربردی است، تصریح کرد رویکرد دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان جنوبی مبتنی بر مهارت و اشتغال است و برای اجرای سیاست‌های جدید برنامه‌های متنوعی از جمله کلینیک اشتغال با خدماتی چون مشاوره های رایگان کارآفرینی و اشتغال و نیز تسهیلات ارزان قیمت را در نظر گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)

اشرف السادات ارمکان،مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۴ اعلام شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج آزمون ورودی را مشاهده کنند.

ارمکان ضمن اعلام این خبر، نکاتی را بعد از مشاهده نتیجه آزمون به داوطلبان یادآور شد و افزود: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است طبق زمان بندی ذیل برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش اقدام نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام مصاحبه جهت پذیرش نهایی داوطلبان، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح ۲ و بازپذیری از تاریخ سه شنبه ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ساعت ۱۴ و پذیرفته شدگان سطح ۳ و ۴ از روز یکشنبه ۶ خرداد تا چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۴ برای مصاحبه آزمون ورودی دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

ارمکان افزود: نتیجه اعتراض بعد از بررسی، در تاریخ ۱۲ خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: سایر داوطلبانی که وضعیت پذیرش آنها اعلام نشده نیازمند بررسی بیشتر بوده که بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی، از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • درجه نفوذ قیر چیست و قیر درجه نفود چه کاربردی دارد؟
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان