Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:10:42 GMT

30 میلیارد ریال اقلام غذایی احتکار شده در مشهد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۵۷۹

30 میلیارد ریال اقلام غذایی احتکار شده در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا- رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: بیش از 30میلیارد ریال شکر و روغن احتکار شده در محدوده حاشیه شهر مشهد کشف و ضبط شد.

امید جلیلی روز پنجشنبه در حاشیه بازرسی از انبارهای سطح شهر به خبرنگار ایرنا گفت: امروز در بازرسی از یکی از کارخانه های قند 900 تن شکر که موجودی آن در لیست اقلام کارخانه اعلام نشده بود، کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش شکرهای احتکارشده را 27 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در بازرسی از یک واحد صنفی نیز که تخلف آن توسط شهروندان گزارش شده بود، 50 تن روغن احتکار شده به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.
رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: اقلام کشف شده توقیف و پرونده های تخلف برای این 2 واحد تشکیل شد.
جلیلی افزود: طبق ماده 4 قانون تعزیرات حکومتی اجناس احتکار شده باید زیر نظر دستگاه های متولی در بازار عرضه شود و فرد احتکار کننده نیز به میزان 10 درصد ارزش اقلام احتکاری جریمه نقدی شود.
در هفته جاری سه انبار کالای احتکار شده نیز در مشهد شناسایی و مهر و موم شد.
7505/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد احتكار ميلياردي اقلام خوراكي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مبل ساز متقلب در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل علی رحیمی آذر گفت: پرونده تقلب یک دست سرویس مبل هشت نفره و میز غذاخوری ۶ نفره به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه با بررسی پرونده، تخلف را محرز و متخلف را به پرداخت ۶۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق شاکی و ۲ میلیارد ریال جریمه محکوم کرد.
رحیمی آذر خاطر نشان کرد: بازرسان سازمان صمت بر اساس شکایت شاکی خصوصی گزارش را تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: پرونده گرانفروشی طلا نیز پس از بررسی ۳۳ فقره فاکتور فروش به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی مشگین شهر رسیدگی شد.
وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام گرانفروشی را محرز و متهم را به پرداخت ۲۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی ایام عید به معنای تعطیلی بازرسی‌ها نیست/ برخورد با ۵۳۰ واحد متخلف در بازار گلستان
  • جریمه قاچاقچی پوشاک
  • محکومیت قاچاقچی هزار حلقه لاستیک خودرو در پیرانشهر
  • فعالیت روزانه ۱۵ اکیپ تعزیرات حکومتی در گیلان/ انجام ۱۷۷۹ مورد بازرسی
  • محکومیت ۱۷ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در خاتم
  • محکومیت مبل ساز متقلب در اردبیل
  • محکومیت بیش از ۸ میلیاردی قاچاقچی سوخت در فامنین
  • گشت مشترک تعزیرات حکومتی لرستان از نمایشگاه مواد غذایی
  • آغاز توزیع میوه شب عید و خرمای رمضان در مشهد
  • ضبط ۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در پیرانشهر