Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-03-28@10:37:54 GMT

ساخت دو مجتمع تولید پلی کربنات جدید در چین

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۵۹۰

ساخت دو مجتمع تولید پلی کربنات جدید در چین

مجتمع های جدید از ظرفیت تولیدی معادل ۱۰۰ هزار تن در سال برخوردار خواهند بود. گروه Pingmei Shenma چین (PMSM) به تازگی از عقد یک قرارداد مهندسی و واگذاری لیسانس با شرکت پیمانکار آمریکایی کی بی آر (KBR) برای اجرای عملیات مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز (EPC) دو مجتمع جدید تولید پلی کربنات جدید خود در شهرهای کایفنگ و پینگدینگشان استان هنان چین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کی بی آر ایالات متحده در بیانیه ای در تاریخ ۶ آگوست عنوان کرد که در نظر دارد فناوری اختصاصی پلی کربنات فصل مشترکی (interfacial polycarbonate) مبتنی بر فسژن (phosgene-based) خود موسوم به PCMAX را در هر دو مجتمع یادشده به کار گیرد. مجتمع های یادشده از ظرفیت تولیدی معادل ۱۰۰ هزار تن در سال برخوردار خواهند بود.دو مجتمع جدید بخشی از راهبرد پلی کربنات گروه Pingmei Shenma چین است که با هدف توسعه ظرفیت تولید این شرکت به ۸۰۰ هزار تن در سال اجرایی می شود.بر اساس اعلام یانگ جیانگو، مدیر کل این شرکت، سرمایه گذاری صورت گرفته مهمترین پروژه واردات فناوری گروه Pingmei Shenma در سال های اخیر به شمار می رود.جیانگو همچنین می گوید: طرح یاشده در راستای پاسخگویی به نیاز چین برای توسعه و تولید محصولات دارای کیفیت بالا اجرایی می شود و در هماهنگی کامل با دیدگاه بلندمدت شرکت برای تغییر و ارتقاء صنعتی است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)

 

تمامی مدل‌های خانواده "کیا سید" در کارخانه مدرن کیا موتورز اسلواکی تولید و در کارخانه ژیلینای این کشور مونتاژ می‌شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از کانال یوتیوب فریم، فرآیند طراحی کیا سید شامل اتود زدن، مدل سازی، طراحی و تولید کامپیوتری آن می‌شود.

یک مدل خاک رسی در مقیاس 1:1 برای ارائه جزئیات فیزیکی این خودرو ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مراحل بعدی، طراحی دیجیتالی دقیق‌تری برای  کاوش و آماده سازی اتومبیل‌ها فراهم شود.

کیا موتورز قصد دارد تا سال 2045، با برنامه‌ای به نام 3s به خنثی سازی تولید کربن در سیستم تولید خودروی خود بپردازد. این کمپانی روی تحرک پایدار، انرژی پایدار و کره پایدار هدفگذاری کرده است.

کیا موتورز برای کاهش مصرف آب مجموعه‌ای از اقدامات مانند جمع آوری آب باران و بازیافت آب در کارخانه خود را اجرا می‌کند.

کیا سید در کلاس خودروهای کامپکت قرار دارد و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده دستی، ۶ دنده اتوماتیک و ۷ دنده دوکلاچه است.

جزئیات بیشتر از ساخت کیا سید در کارخانه اسلواکی را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا (+عکس) کیا "ایکس‌سید" 2020 معرفی شد (+عکس) کیا سیید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا (+عکس)

دیگر خبرها

  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • مرکز ساخت تابلو استیل نقشه جهان
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام