Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت:‌ با همکاری وزارت ارتباطات ‌سعی در راه‌اندازی شبکه آموزش در استان‌های کشور برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی بانوان داریم. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، معصومه ابتکار ظهر امروز در بازدید از پروژه بوم‌گردی روستای عنبران علیای شهرستان نمین اظهار داشت: طرح‌های حمایت از کارآفرینی بانوان در دستور کار معاونت امور بانوان ریاست جمهوری قرار دارد و همکاری‌هایی نیز با برخی از سازمان‌ها مانند سازمان صنایع دستی و آموزش فنی و حرفه‌ای برای تولید محصولات استاندارد انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی بانوان از اقدامات مهم است، افزود: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سعی در راه‌اندازی شبکه آموزش در استان‌های کشور برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی بانوان داریم و به طور قطع با تحقق این مهم گام مهمی در راستای اشتغال این قشر برداشته می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد:‌ در شرایط جدیدی که کشور با تحریم‌های مختلف مواجه است سهم زنان ایرانی کمک به تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف بوده و این امر بسیار حائز اهمیت است و باید بتوانیم نقش بانوان را در سهم تولید و کمک به اقتصاد مقاومتی پررنگ کنیم.

ابتکار در مورد طرح‌های اشتغالزایی که در روستاهای کشور اجرا می‌شود، گفت: روستاهای کشور از ظرفیت‌های بالایی برای اشتغال برخوردار هستند و باید بتوانیم مردم روستاها به ویژه بانوان را با طرح‌های اشتغال خانگی از جمله تولید صنایع دستی آشنا کنیم که برنامه برای آموزش مناسب به بانوان روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ ز

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ عبدالله دارایی با بیان اینکه امسال تعدادی از کارگران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت گفت: روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت روز نخست این هفته برنامه غبارروبی و عطرافشانی ازمزار شهدای جامعه کار وتولید و دیدار با خانواده ایشان و بازدید از دو شرکت تولیدی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با حضور معاون وزیر را خواهیم داشت. 
 دارایی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حضور کارگران در بهشت زهرا (س) و افتتاح پایگاه بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. برپایی میز خدمت در تمامی مصلی‌های نماز عبادی سیاسی جمعه،کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی و کار آفرینی استان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.    وی بیان کرد: در این هفته همایش جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در یکی از واحد‌های تولیدی کرج و آیین تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت نمونه استان نیز با حضور مقامات کشوی و استانی برگزار می شود.   دارایی گفت: برنامه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان مدارس و آشنایی آنان با محیط‌های صنعتی و تولیدی امسال نیز  با مشارکت ۱۶ شرکت فعال استانی برگزار می شود و کارفرمایان برتر استانی در ۱۶ مدرسه با عنوان سفیران تولید با دانش آموزان دیدار  می کنند.   به گفته دارایی برگزاری یادواره شهدای کارگری در محیط‌های کار و تولید و توزیع ۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه، اجرای طرح پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های خاص، افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های استان و همچنین سفر معاونان وزیر کار به استان برای دیدار با کارگران شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه هاست.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان