Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا امیری گفت: به دنبال اقدامات فنی پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید کالای خارجی از جمله ارزاق عمومی نموده و قصد انتقال آن را به استان‌های مرکزی کشور دارند، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیم عملیاتی پلیس آگاهی به محور مورد نظر اعزام و آن را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: در نهایت یک دستگاه خودرو وانت حامل کالای قاچاق، در محور مشاهده و با اقدامات عملیاتی لازم نسبت به توقیف خودروی حامل کالای قاچاق اقدام شد.
سرهنگ امیری افزود: پس از انتقال خودروی توقیف شده به مقر پلیس، ماموران موفق به کشف ۴ هزار و  ۸۰۰ بطری آبمیوه قاچاق شدند که بنا بر نظر کارشناسان، ارزش این محموله ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس آگاهی کشف آبمیوه قاچاق کالای قاچاق سرهنگ امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه تویوتا قاچاق در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف یک دستگاه خودروی تویوتا قاچاق در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یک دستگاه خودروی تویوتا قاچاق در شهرستان کرمانشاه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.

وی افزود: پس از کسب اطلاع از وجود یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق در حیاط یک واحد مسکونی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم، در بازرسی از این واحد مسکونی یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق کشف و توقیف شد.

شاهی با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه، قاچاق را پدیده‌ایی زیان بار بر چرخه اقتصاد و تولیدات داخلی هر کشور دانست و تصریح کرد: برای حفظ امنیت بازار و صیانت از حقوق تولید کنندگان، تعزیرات حکومتی با هرگونه خرید، فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قاچاقچیان خودرو خارجی در بوشهر به 3 میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند

دیگر خبرها

  • شناور حامل کالای قاچاق در آبهای بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • کشف یک دستگاه تویوتا قاچاق در کرمانشاه
  • دستگیری قاتلان شهروند محمودآبادی در تهران
  • کشف خشکبار خارجی قاچاق در بستان‌آباد
  • کشف بیش از ۳۵ هزار کالای سلامت محور قاچاق در شیراز
  • کشف کالای قاچاق ۶ میلیاردی در خرمشهر
  • ۵۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد
  • کشف ۳۵ هزار کالای سلامت محور قاچاق در فارس
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد