Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا امیری گفت: به دنبال اقدامات فنی پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید کالای خارجی از جمله ارزاق عمومی نموده و قصد انتقال آن را به استان‌های مرکزی کشور دارند، موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیم عملیاتی پلیس آگاهی به محور مورد نظر اعزام و آن را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: در نهایت یک دستگاه خودرو وانت حامل کالای قاچاق، در محور مشاهده و با اقدامات عملیاتی لازم نسبت به توقیف خودروی حامل کالای قاچاق اقدام شد.
سرهنگ امیری افزود: پس از انتقال خودروی توقیف شده به مقر پلیس، ماموران موفق به کشف ۴ هزار و  ۸۰۰ بطری آبمیوه قاچاق شدند که بنا بر نظر کارشناسان، ارزش این محموله ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام مناسب خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس آگاهی کشف آبمیوه قاچاق کالای قاچاق سرهنگ امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "کارآگاه مهدی افشاری" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: ماموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف وکفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: کالا‌های مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند، افزود: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد، از شهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان