Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اصغرزاده پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دریافت گزارشی درباره کمبود روغن اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد که در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد توزیع روغن نباتی را داشته ایم.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی یکی از مهمترین وظیفه همراهی برای آرام کردن بستر و فضای جامعه است و بررسی ها نشان می دهد علیرغم افزایش ۲۸ درصدی توزیع باز شاهد کمبود روغن در بازار هستیم و این نشان می دهد تقاضا برای خرید افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مردم در شرایط کنونی باید تقاضاها را مدیریت کنند و این اطمینان را به مردم می دهیم که در توزیع کالاهای اساسی مشکلی برای آنان ایجاد نشود اما برخی از اتفاقات سبب شده تا در روند تولید شاهد بروز مشکلاتی شویم و در حال حاضر روند در حال کنترل است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: افزایش تقاضا موجب می شود تا نظام توزیع و قیمت گذاری دچار اخلال شود و هرچه تقاضا را کاهش دهیم به سمت کاهش قیمت خواهیم رفت.

وی با تاکید براینکه هرگونه اقدام برای اخلال در بازار مذموم است یادآور شد: باید تمامی انبارهای بنکدارن و عمده فروشان کالا به وفور وجود داشته باشد زیرا در غیراین صورت دچار نگرانی خواهیم شد و با واحدهایی که در انبارهایشان کالا داشته باشند و از عرضه کالا خودداری کنند با آن برخورد خواهیم کرد.

اصغرزاده به پرونده های مهم تخلف صنفی اشاره کرد و گفت: در زمینه گرانفروشی سیمان برای یه واحد سه میلیارد تومان، احتکار یک پکیچ ۱۷۰ میلیون تومان، پتروشیمی ۷و۶ میلیارد تومان، انبار برنج یک میلیارد تومان، احتکار لوازم خانگی ۷۷۰ میلیون تومان پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی میزان تخلفات شناسایی شده را سه برابر چهار ماه اول سال قبل بیان کرد و گفت: امسال ۳۷ میلیارد تومان پرونده تخلف واحدهای صنفی تشکیل شده و هفت هزار و یک مورد شناسایی تخلف صورت گرفته است.

کد خبر 4376326

منبع: مهر

کلیدواژه: روغن نباتی صنعت و معدن مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز احتکار بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در یزد
  • تشکیل ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان
  • ۵۸۳ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شد
  • جریمه یک واحد صنفی به دلیل تقلب در اجرای سفارش مشتری