Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:59:21 GMT

مطالعه زمینه ساز ایجاد ابتکار و خلاقیت در افراد است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۳۹۲۶

مطالعه زمینه ساز ایجاد ابتکار و خلاقیت در افراد است

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه میری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی شهید علیجان امامی گتوند اظهار کرد: خواندن کتاب و مطالعه زمینه ابتکار و خلاقیت افراد را ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سن کودکی و نوجوانی بهترین سن برای ایجاد انگیزه مطالعه است، بیان کرد: البته مطالعه کتاب های غیر درسی برای دانش آموزان باعث بالاتر رفتن سطح فکر و فعال شدن ذهن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند نیزددر این مراسم گفت: حضور مسئولان و به ویژه اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان و به طور خاص شهرداران در کتابخانه ها و بازدید آنها مایه دلگرمی و تشویق کتابداران و اعضا کتابخانه ها می شود.

ابوذر اکبری نیا افزود: امیدواریم همانطور که تا به حال و در دوره جدید شورا و شهردار، شاهد پرداخت بخشی از بودجه نیم درصد سهم کتابخانه ها هستیم، این پرداخت ها روند منظم و بهتری به خود گرفته تا برخی از مسائل و مشکلات و فعالیت های کتابخانه ها که مستقیماً به موضوع نیم درصد مربوط می شود به شکل بهتری رفع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان گتوند دارای 10 باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری، چهار باب روستایی و یک باب مشارکتی است و در این بازدید شهردار گتوند ضمن بازدید از سالن های مطالعه کتابخانه، بخش های کودک و دفاع مقدس و سایت اداری مربوط به اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و شنیدن مشکلات کتابداران و مسئول این کتابخانه به عضویت این کتابخانه عمومی در آمد.

کد خبر 4376304

منبع: مهر

کلیدواژه: سرانه مطالعه شهرستان گتوند کتابخانه عمومی کتابخانه های خوزستان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • هوش مصنوعی جهت‌گیری سیاسی افراد را از روی چهره تشخیص می‌دهد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری