Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:43:57 GMT

آدام درایور روی صحنه برادوی می رود/ کری راسل هم ملحق شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۱۰۲

آدام درایور روی صحنه برادوی می رود/ کری راسل هم ملحق شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آدام درایور و کری راسل در نمایشی با عنوان «این را بسوزان» در برادوی روی صحنه می‌روند.

کری راسل در این نمایش با آدام درایور همراه می‌شود تا برای نخستین بار نمایش لنفورد ویلسون به کارگردانی مایکل مه‌یر برنده جایزه تونی، در برادوی روی صحنه برود.

زمان اجرای این نمایش از ماه مارس ۲۰۱۹ اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای «این را بسوزان» در دهه ۱۹۸۰ می‌گذرد و داستانش درباره چهار نیویورکی است که زندگی‌شان پس از مرگ تصادفی یک رقصنده جوان دچار تغییر می‌شود.

راسل در این نمایش در نقش آنا بازی می‌کند. درایور نیز در نقش پیل بازی می‌کند که مدیر یک رستوران است. هنوز اسامی دیگر بازیگران این نمایش اعلام نشده است.

راسل سومین نامزدی امی را برای ایفای نقش الیزابت در درام «آمریکایی‌ها» شبکه اف‌ایکس کسب کرده است. او نخستین بار با نمایش «خوک چاق» نیل لابوت روی صحنه برادوی رفته بود.  وی در فیلم بعدی «جنگ ستارگان» دیده خواهد شد و نیز بازیگر فیلم «شاخ‌های گوزن» اسکات کوپر خواهد بود که گی‌یرمو دل تورو تهیه‌کننده آن است.

درایور به تازگی با فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» دیده شد. او سه نامزدی امی را در کارنامه دارد.

در نسخه قبلی این نمایش که سال ۱۹۸۷ خارج از برادوی روی صحنه رفته بود جان مالکوویچ و جوآن آلین در نقش پیل و آنا بازی کرده بودند.

کد خبر 4376347

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر سینما تئاتر برادوی هنرمندان تئاتر مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند کنسرت موسیقی سریال ایرانی برنامه رادیویی موسیقی پاپ انیمیشن آلبوم موسیقی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ نمایش «دروغ پارلمانی» به تهیه کنندگی بهمن هاشمی و طراحی و کارگردانی سهیل حاتمی و از شب گذشته، اجرا‌های خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد؛ این نمایش تا پنجم خردادماه هرشب راس ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

محسن رضوی نیا، مهسا احمدپور، رضا امانلو، پردیس کریمی، پویان پوینده، فاطمه عباسی، ناهید عبدالمحمدی، مسعود روشن و سالار آذریان بازیگران نمایش به «دروغ پارلمانی» می‌باشند.

«دروغ پارلمانی» برداشتی از نمایشنامه به دنبال دروغگو اثر دیمیتریس پساتاس، نمایشنامه‌نویس و طنزپرداز ترک‌تبار است که در یونان زندگی و فعالیت می‌کرده است؛ در خلاصه داستان این نمایش آمده است: با دروغ همه چیز به دست میاد، ولی نمیشه نگهشون داشت.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دراماتورژ: تبسم شاهپوری، تولید: پویان پوینده، منشی صحنه: زهرا حیدری، دستیاران کارگردان: ایمان نیکخو و بیتا جباری و ستاره شهنی، طراح صحنه: مرتضی عبدالحسینی، ساخت دکور: مرتضی عبدالحسینی و علی عباسیان و محسن بهرامی، گریم: بهاره مینایی، لباس: ملیکا نخعی، طراح نور: سهیل حاتمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، طراح پوستر: پوریا مقدم، ساخت تیزر: عرفان محمدی، عکاس: مجید هزاوه و امیر علی سیدجلالی اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیط و تماشای این نمایش می‌توانند تا پنجم خردادماه به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان