Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فرمول جدیدی که فیفا از امروز در اعلام رده‌بندی ماهیانه به کار برد، دیدارهای دوستانه اهمیت زیادی پیدا می‌کند. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشورمان در  تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که امروز (پنجشنبه) از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شد، با پنج پله صعود در رده سی‌ودوم جهان و اول آسیا ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین رده‌بندی فیفا بر اساس فرمول جدید‌ محاسبه امتیاز تیم‌ها است.

بر اساس فرمول‌ جدید، امتیاز تیم‌ها بر اساس فاکتورهایی همچون اهمیت بازی‌های دوستانه و اهمیت برگزاری بازی‌ها در مراحل حذفی تورنمنت‌های مختلف سنجیده خواهد شد، برای مثال بازی‌های مراحل حذفی به مراتب مهمتر از بازی‌های مراحل گروهی است و دیدار فینال هم قطعاً به لحاظ امتیازی برتر از امتیاز بازی‌های مراحل حذفی خواهد بود.

در بازی‌هایی که به ضربات پنالتی کشیده می‌شود، تیمی که بازنده می‌شود نیمی از امتیاز برنده یک بازی معمول را می‌گیرد و تیم برنده نیز سه‌چهارم امتیاز برنده یک بازی معمول را از آن خود می‌کند. تیم‌ها در صورت شکست یا پیروزی مقابل تیم‌های ضعیف‌تر در ضربات پنالتیِ مراحل حذفی تورنمنت‌های مختلف، امتیاز منفی نمی‌گیرند.

با فرمول جدید احتمال تغییر جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی‌های پیش‌روی فیفا در کنفدراسیون‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند و به نوعی انعطاف‌پذیرتر می‌شود.

به گزارش تسنیم، با فرمول جدید فیفا در اعلام رده‌بندی، انتخاب حریفان ایران در بازی‌های دوستانه هم اهمیت زیادی پیدا می‌کند که باید به این موضوع توجه شود و با این شرایط باید دید سقوط در انتظار تیم ملی است یا صعود.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای

نتایج تیم‌های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه 6 بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!