Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از هفته نامه "اشپیگل" ، آلمان در نظر دارد برای همکاری های نیجریه در کاهش هجوم پناهندگان غیر قانونی به اروپا در بهبود شانس توسعه این کشور و مبارزه با تروریسم از نیجریه حمایت کند. آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان شب گذشته در دیدار با "محمدو بوهاری" رئیس جمهور نیجریه در شمال برلین این خبر را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد که آلمان به صورت فشرده تلاش می کند تا کشورهای آفریقایی در این راستا مصوبات بین المللی قوی را داشته و دریافت کنند. آلمان درسال 2019 مجددا یک کرسی در شورای امنیت سازمان ملل دریافت خواهد کرد.

مرکل تاکید کرد که حالا همکاری های ما در مبارزه با مهاجرت های غیر قانونی بسیار عالی است. رئیس جمهور نیجریه یکی از شخصیت های کلیدی در مبارزه با مهاجرت های غیر قاونی و باندهای قاچاق آفریقایی است. منطقه ساحلی این کشور یکی از مهم ترین مناطق ترانزیتی برای مهاجران آفریقایی است که می خواهند به دریای مدیترانه بروند.

دولت نیجریه گاها از طریق حمایت و گاها از طریق تهدید، سفرها به لیبی برای مهاجران را دشوار می کند. در مقابل اتحادیه اروپا به این کشور تا سال 2020 وعده کمک یک میلیارد یورویی برای تحولات اقتصادی را داده است.

رئیس جمهور نیجریه نیز در دیدار با مرکل بر همکاری های فوق العاده در مسائل امنیتی و توسعه ای بین دو کشور تاکید کرده و گفت: سازمان تروریستی بوکوهرام از طریق بسیاری عملیات ها تضعیف شده اما همچنان مقاومت می کند. وی تامین بلند مدت مبارزه با تروریسم را از آلمان درخواست کرد.

وی تاکید کرد که آلمان و اتحادیه اروپا باید سهم خود را برای پایداری شرایط در کشور همسایه لیبی انجام دهند. این همچنین از علایق کشور نیجریه است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان پناهندگان مبارزه با تروریسم رئیس جمهور شورای امنیت سازمان ملل مهاجرت قاچاق لیبی اتحادیه اروپا تروریسم آلمان دولت رئیس جمهور مبارزه با تروریسم مهاجرت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند