Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:38:07 GMT

توضیحی درباره ظرفیت پذیرش دوره‌های مختلف

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۵۳۸

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ظرفیت پذیرش ما تغییر فاحشی نسبت به سال گذشته نداشته است.

محمد اعتضاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ظرفیت پذیرش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ظرفیت پذیرش  دانشگاه در مقطع کارشناسی و دکتری حرفه‌ای ۸۲۰ نفر است.

وی اضافه کرد: این ظرفیت تغییر فاحشی نسبت به سال گذشته نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص رشته‌های جدید یا حذف شده عنوان کرد: هیچ رشته‌ جدیدی در مقاطع کارشناسی و دکتری اضافه  نشده و رشته‌ای نیز حذف نشده‌است.

وی با بیان اینکه، سقف قبولی در هر رشته، سهمیه و در هر سال متفاوت است، افزود: ولی در منطقه یک آخرین قبولی دکتری حرفه‌ای حدود ۱۲۰۰ در روزانه و ۱۹۰۰ در پردیس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد دكتري ظرفیت پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و چهارمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، مرحوم مهدی قربانی ۴۸ ساله از مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که عمل اهدای عضو در بیمارستان منتصریه انجام گرفته است ادامه داد: کبد زنده یاد مهدی قربانی در این بیمارستان منتصریه به مردی ۴۵ ساله ساکن تربت جام که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد، پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های مرحوم مهدی قربانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد