Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی  استان گفت: کالاهای احتکارشده شامل لوازم خودرو است که از یک انبار در جاده نيشابور به مشهد کشف شده است و بخشی دیگری از کالاهای احتکارشده،بیش از 500 کیسه برنج است که از انباری در شهرک صنعتی نیشابور کشف شده است.

قادر کریمی افزود: ماموران در بازرسي انبار لوزام خودرو، 2 هزار و 280 عدد فيلتر روغن،  هزار و 20فيلتر هوا، 2هزار و 88 قوطی ضد يخ و 600 عدد گالن روغن موتور جمعا به ارزش تقريبي 500 میلیون تومان، كشف  و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: همچنین در بازرسی از یک انبار در یکی از کارخانه های شهرك صنعتي خيام، 585 كيسه برنج 10 كيلویي به ارزش تقريبي 70 ميليون تومان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: دو انبار پلمپ شدند و دو نفر نیز در این زمینه این پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیشابور فرمانده انتظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: در بازدیدی که با همراهی دامپزشکان شبکه دامپزشکی نیشابور، از یک دامداری ۷۰۰ رأسی واقع در روستای شمسیه بخش مرکزی شهرستان انجام شد مشاهده شد که یک گاو این دامداری در اتفاقی نادر، ۴گوساله ماده و کاملا سالم به دنیا آورده است.

علی مبارکی با اشاره به اینکه؛ اصلاح نژاد دام یکی از عوامل بسیار موثر در این اتفاق است افزود: دامداری تلیسه دام با استفاده از تجربیات کارشناسان و با دارا بودن امکاناتی کامل و مجهز تحت نظر دامپزشکان و متخصصین تغذیه، توانسته زایش ۴قلو را در اولین زایمان یکی از دام‌های خود داشته باشد.

مرتضی لطفی مدیر مجموعه تلیسه دام نیز گفت: عامل این اتفاق نادر که در استان خراسان رضوی برای اولین بار اتفاق افتاده و در کشور و جهان هم کم نظیر است، تاثیر هورمون، تغذیه مناسب و اصولی دام در زمان قبل و بعداز بارداری است.

وی گفت:مجموعه دامداری تلیسه دام دارای سه بخش با ظرفیت ۳هزارو۵۰۰راس بصورت پرواری و شیری می‌باشد؛ که در حال حاضر دارای حدود ۲هزار و۵۰۰راس دام شیری و پروار است.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم