Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@09:10:44 GMT

سعودی‌ها دست به دامان القاعده و داعش شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۵۵۸

سعودی‌ها دست به دامان القاعده و داعش شدند

به گزارش جهان نيوز، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصار الله یمن تاکید کرد: ائتلاف سعودی عناصر القاعده و داعش را در میان صفوف عناصر خود در ساحل غربی جای داده است.  وی در ادامه افزود: مذاکرات ژنو که قرار است از ابتدای سپتامبر آتی آغاز شود در واقع بررسی ایده ها و افکار است نه مذاکرات در خصوص راه کارهای جدی.

عبدالسلام تاکید کرد: مسأله موشکهای بالستیک بیشترین سهم از مذاکرات طرفهای بین المللی را با ما به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اسرائیل در نبرد ساحل غربی فعال بوده و نسبت به نتایج آن نگران است.رزمنده های انصار الله محاسبات کشورهای عضو ائتلاف سعودی را در خصوص تحقق دستاوردهای نظامی ناکام گذاشتند.

عبدالسلام در خصو عملیات موشکی انصارالله علیه فرودگاه بین المللی ابوظبی گفت: در جریان این عملیات دست کم ۱۴ نفر مجروح شده و خساراتی به فرودگاه وارد آمد.
منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد

یک منبع مسئول در جنبش حماس اعلام کرد هیئت جنبش متبوعش پس از دو روز مذاکره قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک کرده است.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دور کنونی مذاکرات در قاهره پایان یافت و هیئت حماس امشب قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک می کند.

هیئت حماس پاسخ این جنبش به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس و مبادله اسرا را به واسطه‌های مصری و قطری ارائه داده و بررسی‌های عمیقی در مورد آن انجام گرفته است.

حماس افزود: به شیوه‌ای کاملا مثبت و مسئولانه با این موضوع تعامل داشته و مصمم به دستیابی به توافقی است که خواسته‌های ملی فلسطینیان را برآورده کند و به توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان، افزایش کمک‌ها به غزه، آغاز عمران و بازسازی غزه و تحقق مبادله اسرا منتهی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره غزه
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه