Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:48:12 GMT

توسعه کتابخانه ها در چهارمحال و بختیاری ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۵۷۵

توسعه کتابخانه ها در چهارمحال و بختیاری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مردانی ظهر پنج شنبه در نشست انجمن کتابخانه ها با اشاره به اینکه توسعه کتابخانه ها در چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: توسعه کتابخانه ها زمینه ساز ارتقای فرهنگ کتابخانی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ۱۲ شهر چهارمحال و بختیاری فاقد کتابخانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای توسعه کتابخانه در شهرهای این استان ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جذب خیران در راستای توسعه کتابخانه ها در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

۱۲ شهر چهارمحال و بختیاری فاقد کتابخانه هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: زیر بنای انقلاب فرهنگی داشتن بصیرت و آگاهی است که این مهم با مطالعه کتاب محقق می شود.

وی بیان کرد: باید در راستای افزایش فرهنگ مطالعه در سطح جامعه حرکت کرد و این مهم زمینه ساز ارتقای فرهنگ جامعه است.

وی بیان کرد: توسعه فرهنگی زیر بنای توسعه سایر بخش ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:  شناسایی فضاهایی که کاربری ندارد در مناطقی که فاقد کتابخانه هستند ضروری است و فرمانداران و بخشداران در مسیر ایجاد کتابخانه در این مناطق حرکت کنند.

کد خبر 4376377

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کتابخانه مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس

تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد با برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس، افزایش یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پس از سالیان انتظار فراوان از طرف مردم استان چهارمحال و بختیاری، بالاخره پرواز عسلویه -شهرکرد و بالعکس از طریق فرودگاه شهرکرد برقرار شد.

سیداسماعیل نژادحسینی، سرپرست فرودگاه شهدای شهرکرد از برقراری پرواز از فرودگاه شهرکرد به مقصد عسلویه خبر داد و گفت: پرواز مسیر عسلویه - شهرکرد - عسلویه از تاریخ دهم اردیبهشت ماه برقرار شد.

وی ادامه داد: این پرواز با پیگیری‌های قابل توجه استاندار محترم و حسن نظر بعضی از مسئولان دیگر بعد از سالیان محقق شد. امید است ضمن استقبال خوب مردم استان شرایط تثبیت این پرواز محقق شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از این گفته بود:  توسعه پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهرکرد به افزایش صادرات، واردات، جابجایی مسافر، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منطقه کمک می‌کند.در این راستا تسهیلات مورد نیاز سرمایه‌گذاران در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین و پرداخت می‌شود.

محمدکاظم منزوی نیز گفته بود:  قطعاً استان برنامه‌هایی برای توسعه فرودگاه شهرکرد و پروازهای مستمر در آن  دارد. بنابراین برای برقراری پروازهای مستمر لازم است ریسک و خطراتی که شامل خالی ماندن صندلی‌ها پیش می‌آید توسط استان پذیرفته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه فرودگاه شهرکرد است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری