Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:02:37 GMT

اصلاح مسیر ورودی و دسترسی به شهر نرجه مطالبه مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۶۱۵

اصلاح مسیر ورودی و دسترسی به شهر نرجه مطالبه مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در سفر استاندار به شهر نرجه در جلسه ای که در محل شهرداری این شهر برگزار شد اظهارداشت: مسیر دسترسی به شهر نرجه از جاده اصلی ترانزیت که با نیوجرسی مسدود شده برای مردم مشکل ساز شده و عبور و مرور و دسترسی مردم و مسافران را پر خطر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم مدت دو سال است پیگیر حل این مشکل هستند و به نظر می رسد اگر مسئولان همراه باشند بایک بررسی کارشناسی می توان آن را حل کرد.

طاهرخانی تصریح کرد: مردم باید روزانه چند کیلومتر را طی کنند تا وارد شهر شوند و نصب نیوجرسی عبور و مرور را سخت کرده و ۷ هزار ساکن شهر ناراضی هستند و باید هم زمان و هم سوخت بیشتری مصرف کنند تا کار روزمره را انجام دهند.

وی گفت: در صورت تعامل و همکاری راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده های، پلیس راه، شهرداری و شورا می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مردم این منطقه کشاورز هستند و آبیاری قطره ای باید توسعه یابد ودر کنار آن وقتی مجوز چاه آب داده ایم امروز نباید آن را پلمب کنیم تا کشاورزان دچار مشکلات دیگر شوند.

وی بیان کرد: قطعه زمینی توسط فردی برای احداث کتابخانه اهدا شده که هنوز به سرانجام نرسیده است و باید برای آن اقدام عاجل کنیم.

طاهرخانی اضافه کرد: اولویت واگذاری زمین در مجتمع گلخانه نودهک قرار بود با کشاورزان محلی باشد اما امروز شرایط را سخت کرده اند و سرمایه گذار محلی نمی تواند مشارکت کند لذا انتظار تسهیل در امور را داریم.

کد خبر 4376398

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه قزوین نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو محور ورودی شهر اصفهان حدفاصل آزادراه معلم تا سه راه ملک شهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال ایمن‌سازی شد.

علی‎اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت و نقش تابلوهای راهنمای مسیر در هدایت و راهنمایی رانندگان و توزیع مناسب ترافیک در شبکه معابر شهری اظهار کرد: این تابلوها با هدف راهنمایی رانندگان، مسافران و گردشگران در مسیر ورودی شهر نصب شده‌اند که موجب ایمن‌سازی مسیر می‌شود.

وی افزود: رسیدگی به تابلوها و علائم راهنمایی و اخطاری در سطح شهر می‌تواند علاوه بر ارتقای شاخص‌های توسعه شهری، نقش مهمی در رانندگی ایمن شهروندان، کنترل ترافیک شهری و سهولت در تردد شهروندان شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان در انتخاب مسیر و هدایت صحیح راننده به طرف مقصد سفر تابلوی راهنمای مسیر حدفاصل آزادراه معلم تا سه‌راه ملک شهر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال اجرا شده است.

رسالت ادامه داد: با در نظر گرفتن نحوه تردد وسایل نقلیه به‌منظور حفظ ایمنی و کاهش تصادفات، اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۲ برای نصب تابلوهای هشداردهنده علائم اخطاری و انتظامی، استوانه‌های ایمنی و گل‌میخ‌های طرح ترافیکی اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای نوسازی تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی ال‌ای‌دی با برنامه‌ریزی کنترل رفت و آمد به‌منظور حفظ جریان بی‌نقص ترافیک و کاهش حوادث در طول مسیر نصب شد.

کد خبر 736984

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی «مسیر سبز ایران پاک» در قم
  • اصلاح تابلوی راهنمای ورودی شهر رودبار از سمت آزادراه منجیل
  • پاکسازی مبادی ورودی شهر قم از پسماند انجام شد
  • احیای حقوق عامه تبدیل به مطالبه مردمی شده است
  • تعهدات راه و شهرسازی برای مسکن مهر دماوند عملی نشده است
  • محور ورودی شمالی نصف‌جهان ایمن‌سازی شد
  • نگاهی به عملکرد رسانه‌های قزوین در انتخابات/ وظیفه رسانه در مطالبه‌گری‌
  • سفر به اصفهان + بهترین زمان، راهنمای راه های دسترسی و معرفی
  • اجرای پویش ملی مسیر سبز-ایران پاک در چالدران
  • یکی دیگر از مشکلات چندین ساله شهروندان اصفهانی رفع شد