Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:48:46 GMT

اصلاح مسیر ورودی و دسترسی به شهر نرجه مطالبه مردمی است

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۶۱۵

اصلاح مسیر ورودی و دسترسی به شهر نرجه مطالبه مردمی است

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در سفر استاندار به شهر نرجه در جلسه ای که در محل شهرداری این شهر برگزار شد اظهارداشت: مسیر دسترسی به شهر نرجه از جاده اصلی ترانزیت که با نیوجرسی مسدود شده برای مردم مشکل ساز شده و عبور و مرور و دسترسی مردم و مسافران را پر خطر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم مدت دو سال است پیگیر حل این مشکل هستند و به نظر می رسد اگر مسئولان همراه باشند بایک بررسی کارشناسی می توان آن را حل کرد.

طاهرخانی تصریح کرد: مردم باید روزانه چند کیلومتر را طی کنند تا وارد شهر شوند و نصب نیوجرسی عبور و مرور را سخت کرده و ۷ هزار ساکن شهر ناراضی هستند و باید هم زمان و هم سوخت بیشتری مصرف کنند تا کار روزمره را انجام دهند.

وی گفت: در صورت تعامل و همکاری راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده های، پلیس راه، شهرداری و شورا می توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مردم این منطقه کشاورز هستند و آبیاری قطره ای باید توسعه یابد ودر کنار آن وقتی مجوز چاه آب داده ایم امروز نباید آن را پلمب کنیم تا کشاورزان دچار مشکلات دیگر شوند.

وی بیان کرد: قطعه زمینی توسط فردی برای احداث کتابخانه اهدا شده که هنوز به سرانجام نرسیده است و باید برای آن اقدام عاجل کنیم.

طاهرخانی اضافه کرد: اولویت واگذاری زمین در مجتمع گلخانه نودهک قرار بود با کشاورزان محلی باشد اما امروز شرایط را سخت کرده اند و سرمایه گذار محلی نمی تواند مشارکت کند لذا انتظار تسهیل در امور را داریم.

کد خبر 4376398

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه قزوین نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه

ذبیح الله باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشییع پیکر یک شهید گمنام در این شهرستان اظهار کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام در شهر نرجه تاکستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: مراسم وداع با این شهید والا مقام امروز یکشنبه همزمان با نمازمغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان و با حضور گسترده مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار تاکستان اضافه کرد: همچنین پیکر پاک این شهید دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد موسی بن جعفر (ع) شهر نرجه تا پارک پردیسان برروی دستان مردم ولایت مدار تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 6097494

دیگر خبرها

  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه