Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@10:36:43 GMT

اینفوگرافیک/آزادگان استان قزوین در یک نگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۶۹۴

به گزارش ایکنا از قزوین، در آستانه‌ی 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اینفوگرافیک «آزادگان استان قزوین در یک نگاه» منتشر شد.
این اینفوگرافیک شامل اطلاعات آماری آزداگان استان قزوین است که توسط روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طراحی و منتشر شده است.
اینفوگرافیک «آزادگان استان قزوین در یک نگاه» شامل اطلاعات آزادگان شهید، تعداد آزادگان به تفکیک مدت اسارت و به تفکیک محل پرونده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این اینفوگرافیک یاد و خاطره سید آزادگان حجت‌الاسلام والمسلمین شهید سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و سید الاسرای ایران اسلامی سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری گرامی داشته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: رزمندگان اسلام افتخار بزرگی آفریدند. انتقام سخت از آستین فرزندان امام و رهبری بیرون آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت. این اقدام مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد و شکوه و عظمت فرزندان انقلاب را نشان داد.

اسماعیلی با اشاره به اقدام جدید شورای فرهنگ عمومی، اذعان کرد: برای پیشرفت حوزه اقتصاد این حوزه را در شورای فرهنگ عمومی با یک پیوست فرهنگی توأم کردیم. این پیوست با هدف لحاظ شدن همه الزامات فرهنگی در پیشرفت‌های اقتصادی تهیه شد که به زودی به صورت عمومی منتشر می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جلسه شورای انقلاب فرهنگی، بیان کرد: تصویب اولیه سند ملی ثبت پوشش ایرانی- اسلامی را داشتیم. این سند از زمان ابلاغ اجرایی می‌شود نتایجش در جامعه قابل مشاهده است.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب، اذعان کرد: امروز در جلسه دولت با هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب در سال جاری، با ابعاد گسترده‌تر نسبت به سال‌های گذشته انجام شود. همه ساله به دانشجویان، طلاب و اساتید دانشگاه یارانه تخصیص می‌دادیم و از امسال با برنامه‌ای که داریم یارانه فرهنگی به سایر اقشار هم توسعه می‌یابد.

کد خبر 6080354

دیگر خبرها

  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد
  • برنامه‌های حوزه هنری باید زیست بوم محور باشد
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • نگاه به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت و تهدید است
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نام‌گذاری شود
  • یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود
  • بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان رخ می دهد