Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با سربرگ باشگاه با ایمن حسین وارد مذاکره شدیم اما قراردادی با امضای گرشاسبی با این بازیکن بسته نشده است. ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پندار خمارلو در جریان نشست خبری برانکو ایوانکویچ در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس نسبت به دریافت جام بابت قهرمانی در سوپرجام، بی‌تفاوت شده و تلاشی در این باره نمی‌کند، گفت: اصلا اینطور نیست، اعضای هیئت مدیره از جمله آقایان حاجی‌بیگی و گرشاسبی در مصاحبه‌های اخیر خود تاکید داشتند که پرسپولیس قهرمان سوپرجام هست و باید جام به این باشگاه اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی یکی از موارد نشست اخیر گرشاسبی با تاج همین مسئله بود. برخلاف گفته‌ها ما به طور جدی پیگیر این قضیه هستیم و انتظار داریم هرچه زودتر جام را به ما اهدا کنند.

وی افزود: اصلا به برگزاری بازی یا مسئله دیگری فکر نمی‌کنیم و در واقع سوپرجام برای ما تمام شده است. هواداران بدانند ما از حق باشگاه دفاع کرده و خواهیم کرد و اطمینان داشته باشند که پرسپولیس قهرمان سوپر جام است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس  در واکنش به اینکه گفته بود پرسپولیس با ایمن حسین قراردادی امضا نکرده اما مدیربرنامه‌های او برگه‌ای با سربرگ باشگاه پرسپولیس نشان داد، اضافه کرد: من در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها تاکید کردم ایمن حسین قراردادی باشگاه پرسپولیس امضا نکرده، اما مذاکره با این بازیکن را هرگز رد نکردم. ما اگر بخواهیم به بازیکنی پیشنهاد دهیم قطعا روی برگه A4 این کار را نمی‌کنیم بلکه با سربرگ باشگاه آن را ارائه می‌دهیم. این کار هم انجام شد اما اینکه در آن برگه امضای گرشاسبی پای آن باشد یا نه قطعاً نیست و ما با ایمن حسین در صورت نظر نهایی برانکو قرارداد امضا خواهیم کرد.

خمارلو در ارتباط با تغییر ناگهانی داور دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، خاطرنشان کرد: در جلسه امروز از ناظر مسابقه در این مورد سوال کردیم و او گفت تا این حد می‌داند که رفت و آمد برای داور مشکل بوده و به همین خاطر داور دیگری را برای بازی فردای ما انتخاب کردند. سعی می‌کنیم کاری به این مسائل نداشته باشیم، هرچند بیشترین ضربه را از داوری خورده‌ایم.

انتهای پیام/

R1331/P1015135/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئیس بارسلونا نمی‌توانست شکست عجیب مقابل خیرونا را که راهیابی بارسلونا به سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۵ را پیچیده می‌کند، باور کند.

بارسا در دیداری مقابل خیرونا ایستاد که دو موضوع برای‌شان حائز اهمیت بود. یکی نزدیک شدن به جواز حضور در سوپرجام ۲۰۲۵ و یکی انتقام شکست خانگی در بازی رفت.

با این حال امشب فوتبال روی بی‌رحمش را به بارسلونا و ژاوی هرناندز نشان داد و آنها متحمل شکست ۴-۲ شدند. این یعنی آبی‌اناری‌ها در جدول از حریف کاتالانی عقب افتاده‌اند و شانس کمی برای نایب قهرمانی دارند.

خوان لاپورتا به‌شدت از نمایش بارسا خشمگین بود. به نقل از اسپورت، هوادارانی که در نزدیکی رئیس بارسا قرار داشتند، صدای فریادهای او را می‌شنیدند که می‌گفت «غیرممکن است» و «باورم نمی‌شود».

واکنش لاپورتا به دلیل دو بار از دست دادن برتری در بازی و کم شدن احتمال حضور در سوپرجام سال ۲۰۲۵ است. چیزی که به معنای بودجه اضافه برای باشگاه است و بارسا اگر این مقدار بودجه را می‌خواهد باید در سوپرجام حضور داشته باشد.

این شکست چند روز پس از آن اتفاق افتاد که خود لاپورتا اعلام کرد ژاوی هرناندز در باشگاه خواهد ماند. سرمربی اسپانیایی قبلا گفته بود که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد اما پس از تلاش‌های لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره در باشگاه ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!