Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر محمد عبادی صبح امروز (پنجشنبه 25 مرداد) از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

ایران آنلاین / در این مراسم همسر محمد عبادی به دلیل حال نامساعدش و بستری بودن در بیمارستان غایب بود اما بسیاری از هنرمندان و مدیران رادیو و تلویزیون و دوبلاژ مانند اکبر منانی، سیامک اطلسی، افشین زی‌نوری، ناصر ممدوح، منوچهر اسماعیلی، همت مومیوند، تورج نصر (مدیر تامین خارجی صدا و سیما)، حمیدرضا شاه‌آبادی (معاون صدا)، مجتبی نقی‌ئی‌ (مدیر واحد دوبلاژ سیما) و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشتند.

علی همت مومیوند نخستین سخنران این مراسم بود که گفت: ما همه تسلیم پروردگار هستیم. ای خدای مهربان آنگونه که شایسته است این هنرمند عزیز را دوستش بدار و بیامرز.

همت مومیوند گفت «آن‌چه می‌ماند فقط خاطره است» و ادامه داد: در سال ۹۷ دوبلاژ ایران هنرمند دیگری را از دست داد که همکاری مهربان و بسیار دوست‌داشتنی بود. از این بابت همه همکاران ما ناراحت و داغدار هستند.

او این ضایعه دردناک را به خانواده و همکاران و دوستداران دوبله تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: من سی و چهار سال است که با محمد عبادی  آشنا هستم او در این سال‌ها طوری رفتار کرده است که همه همکاران با او حکم خانواده را داشتیم، عملکرد او چنان بود که نیازی نیست برای این هنرمند حلالیت بطلبیم.

سیامک اطلسی دیگر سخنران این مراسم بود. اطلسی در وصف محمد عبادی گفت: او همکاری بود که در کنارش واقعا لذت می‌بردیم چراکه همواره رفتار گرمی داشت.

این بازیگر با بیان اینکه از فقدان عبادی همه ناراحتیم، گفت: محمد عبادی چند ماهی درد کشید که نمی‌دانم چه به جانش افتاده بود.

امیرمحمد صمصامی از همکاران عبادی هم با بیان اینکه «او در دنیا مرارت‌های زیادی را تحمل کرد و از خداوند می‌خواهم سریع‌تر اوج بگیرد» گفت: امیدوارم بقیه هم از زلالی او بهره ببرند چراکه سال‌ها پیش وقتی وارد این حرفه شدم بدون اینکه ما را تحقیر کند با ما برخورد کرد.

تورج نصر هم دیگر سخنرانی بود که درباره محمد عبادی صحبت کرد او از حاضران خواست برای همسر عبادی که در بیمارستان است دعا کنند و خطاب به همکار فقیدش گفت: عبادی جان همه در کنارت هستند و تو همیشه هستی. ما خیلی دوستت داریم.

غلامعلی افشاریه هم از دیگر همکاران محمد عبادی در دوبله، به ذکر خاطراتی از همکار خود پرداخت و گفت: وقتی محمد عبادی وارد کار شد جوانی رعنا، خوش‌صورت و خوش‌بیان بود؛ آدمی که همیشه با خنده و شادی درگیر بود و همه را خوشحال می‌کرد.

افشاریه با بیان اینکه «مرگ، حق است و همه می‌میریم ولی امیدواریم که اینگونه بمیریم. امیدوارم دوستان دوبلور سلامت باشند و من که خودم نیز سنم بالاست، دیگر شاهد مرگ عزیزان نباشم» گفت: واقعا حق محمد عبادی است که از او به بزرگی یاد کنیم.

پایان بخش این مراسم تشییع، پخش صحبت‌های فرزند محمد عبادی بود که خارج از ایران به سر می‌برد و از طریق تماسی تلفنی در این مراسم سخنانی خطاب به دوستان و همکاران پدرش گفت. او با بیان اینکه «خیلی سخت است که در این لحظه کنار پدرت نباشی و دور باشی» گفت: من به پدرم افتخار می‌کنم که درست زندگی کرد. پدرم صداقت را به من آموخت و با عشق کار و دوبله کرد.

در پایان این مراسم، پیکر محمد عبادی به سوی قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، علی بخشی زاده معاون صدا به همراه مهدی آذرمکان قائم مقام معاونت صدا و دیگر مدیران رادیو به عیادت مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو رفت که در بیمارستان لاله بستری است.

معاون صدا خطاب به مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رادیو گفت: استاد اسکویی همه جوانان را مثل فرزندانش دوست دارد و برای آموزش شان در رادیو وقت گذاشته است. او به خوشرویی و ادب و احترام به دیگران مشهور است.   بخشی زاده بیان کرد: به اعتقاد من، هر کس در هر جایگاهی که است باید به کارش عشق بورزد و بدون تردید استاد اسکویی یکی از این افراد است.به همین دلیل صدای آشنای برای همه نسل های رادیو است‌. نکته بسیار مهم در رابطه با حرفه گزارشگری و گویندگی این است که مجری کارشناس، گزارشگر و گوینده باید روی رویدادهایی که گویندگی اش را بر عهده دارد، تعصب داشته باشد؛ زیرا در غیر اینصورت هرگز نمی تواند احساسات و هیجانات مسابقه را آن طور که باید و شاید به مخاطب منتقل کند و شنونده را تحت تاثیر قرار دهد و این شاخصه بسیار مهم استاد اسکویی است. در ادامه عیادت، مسعود اسکویی هم چند کلامی از خاطراتش گفت.

دیگر خبرها

  • برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون / فیلم
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو