Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسول پلی استیشن ۴ شرکت سونی یکی از محصولات بسیار موفق این شرکت است که از زمان معرفی تاکنون میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

این کنسول علاوه بر عناوینی که هرسال شرکت‌های مختلف بازی سازی عرضه می‌کنند، عناوین انحصاری دیگری نیز دارد که آن را از رقیب خود یعنی ایکس باکس وان متمایز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناوین انحصاری عنوان پلی استیشن ۴ بسیار متنوع‌تر و جذاب‌تر از عناوین انحصاری ایکس باکس وان هستند به همین خاطر به گفته بسیاری از منتقدان در حال حاضر برترین کنسول در عرصه بازی‌های رایانه‌ای، پلی استیشن ۴ شرکت سونی است.

در همین رابطه به تازگی فهرست پرفروش‌ترین عناوین انحصاری کنسول‌های شرکت سونی در ماه جولای منتشر شده است و نکته جالب توجه حضور بازی GTA V در بین عناوین پرفروش پس از گذشت ۴ سال از عرضه این بازی است.

پرفروش‌ترین عناوین دیجیتالی پلی‌استیشن ۴: Grand Theft Auto V Rocket League No Man’s Sky FIFA 18 Destiny 2 Darksiders Warmastered Edition Minecraft: PlayStation 4 Edition Fallout 4 Need For Speed Horizon Zero Dawn: Complete Edition پرفروش‌ترین عناوین دیجیتالی پلی‌استیشن وی‌آر: Rick and Morty: Virtual Rick-ality PlayStation VR Worlds Job Simulator SUPERHOT VR DRIVECLUB VR Arizona Sunshine Keep Talking and Nobody Explodes DOOM VFR The Elder Scrolls V: Skyrim VR Statik پرفروش‌ترین عناوین دیجیتالی پلی‌استیشن ویتا: Persona 4 Golden Stardew Valley God of War: Collection PS Vita Adventures of Mana Minecraft: PlayStation Vita Edition Jet Set Radio Ys Origin Jak and Daxter Collection Child of Light Ultimate Edition Bloodstained: Curse of the Moon

بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم

انتهای پیام/

پرفروش‌ترین عناوین کنسول پلی‌استیشن ۴ در ماه جولای را مشاهده کنید +فهرست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲

رئیس اداره پایش و تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون عدد فروش، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین متولی با بیان این مطلب اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹میلیون عدد، ادالت‌کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده است.

وی افزود: داروهایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم فروش قرار دارند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین داروهای تامینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده‌اند.

متولی خاطرنشان کرد: داروهای ذکر شده ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • پرفروش‌ترین دارو چیست؟
  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries