Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@02:19:32 GMT

هشدار رئیس پلیس پایتخت به فعالان فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۴۹۴۶

هشدار رئیس پلیس پایتخت به فعالان فضای مجازی

به گزارش پارس نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با فعالیت کاربران در فضای مجازی و اقدامات خرابکارانه و تشویش اذهان عمومی علیه نظام سیاسی و اقتصادی کشور اظهار داشت: این افراد و احزاب دو گروه هستند، یک گروه داخل کشور و گروه دیگر در خارج از کشور به انجام تخلفات اقتصادی و اخلاقی در فضای مجازی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری این فعالیت‌ها ناشی از آن فشار روانی است که ایشان به این موضوع اشاره کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: صدها مورد از اشخاصی که در داخل کشور تخلفات اقتصادی و اخلاقی در فضای مجازی را انجام داده‌اند، احضار شدند و با همه آن‌ها به طور قاطع برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: فعالیت‌های این افراد در بحث تخلفات اقتصادی و اخلاقی، ضد شئونات و موجب تشویش اذهان عمومی است و قطعا جلوی فعالیت آن‌ها در فضای مجازی گرفته خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی فضای مجازی سیاسی و اقتصادی پایتخت رئیس پلیس فضای مجازی هشدار فعالان پارس نیوز پار س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: خودرو سنگین که راننده آن تخلفات پرخطر و ناهنجاری اجتماعی خود را در فضای مجازی انتشار می‌داد با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت  در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پایش اطلاعاتی کارشناسان پلیس سایبری استان، صفحه مجازی مربوط به یک شهروند که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌هایی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز، سبقت از سمت راست خودرو‌های سواری، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رانندگی همسر وی با وضعیت نامناسب و رها نمودن فرمان هنگام رانندگی و رقصیدن می‌کرد، شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفت.

وی گفت:با بدست آمدن این اطلاعات شناسایی راننده خلافکاردررصد هوشمندانه ماموران پلیس راه قرار گرفته و در نهایت با کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس با همکاری پلیس راه استان اصفهان موفق به شناسایی خودرو کشنده رنو T نیوفیس شده و با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه راننده متخلف سابقه دار ضمن انتشار رفتار‌های پرخطرخود در فضای مجازی باعث تضییع حقوق شهروندان نیزمی شده است ، گفت: سایر تخلفات راننده در حال پیگیری و پرونده پس از تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی