Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی در ستاد تنظیم بازار لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه طی ۲۳ روز گذشته از مرداد ماه سالجاری بیش از پنج هزار بازرسی در سطح استان انجام شده است، اظهار داشت: علاوه بر این بازرسی ها، گشت های مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد این گشت ها که نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۳۶ درصد افزایش یافته است، گفت: همچنین ۵۶ درصد رشد پرونده های تشکیل شده را در استان داشته ایم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان داشت: همچنین بیش از هزار و ۱۰۰ درصد رشد ارزش ریالی پرونده های مکشوفه در این استان است.

رحیمی با اشاره به کشف ۱۲ انبار برنج احتکار شده به میزان ۴۰۰ تن و ارزش ریالی ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان های دورود و خرم آباد، تصریح کرد: ۱۰ انبار پودر شوینده و روغن های خوراکی احتکار شده، دو انبار روغن، برنج و شکر به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، پنج انبار لوازم خانکی احتکار شده، پنج انبار آهن آلات، چهار انبار لاستیک به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال. یک انبار بزرگ شکر به ازش ریالی سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در این مدت کشف شده است.

کد خبر 4376422

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار برنج صنعت معدن و تجارت لرستان مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر گرگان شهرکرد مشهد احتکار شیراز بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) با اٌفت ۲۵۹۰.۴۷ واحدی به ۲,۲۳۶,۵۰۷.۹۹ واحد رسید.

همچنین از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۴۶۳.۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۲.۷۹۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۴۹,۰۵۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۷,۳۰۵.۰۲۹ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۲۴۶,۵۱۵.۱۲۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6099102 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی