Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از هشدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین به محتکرین، خبرهایی از سراسر مازندران مبنی بر شناسایی انبارهای احتکار توسط شبکه‌های شناسایی بسیج منتشر شد که انواع لوازم خانگی، مواد غذایی و میله‌گرد در شهرهای آمل و بابل کشف و ضبط شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طی هفته‌های گذشته سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همه محتکران مایحتاج مردم اعلام کرد که دست از احتکار بردارند؛ چرا که در غیر این صورت با برخورد انقلابی مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار غیب پرور همچنین اعلام کرد که برنامه‌ای در جهت شناسایی محتکران و کسانی که انبار می‌کنند به تمام رده‌های مقاومت ابلاغ شده است و رده‌های مقاومت در سراسر کشور در این زمینه مأمور شده‌اند.

سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به ابلاغ این برنامه به تمام نواحی و پایگاه‌های بسیج استان، گفت: بسیج با رصد شبکه اطلاعات مردمی با کسانی که اقدام به احتکار کالا کنند، برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی تورم و گرانی وضعیت معیشتی مردم سخت کرده، نواحی بسیج برابر ابلاغ سازمان بسیج ماموریت رصد و شناسایی محتکران کالا را برعهده دارد.

رضایی با اشاره به اینکه شبکه مردمی بسیج ظرفیت خوبی در کنار نیروهای امنیتی وانتظامی است، گفت: افراد سودجو و فرصت‌طلب بدانند که چنین اقدامی در راستای گران فروشی کالا مسبب ناآرامی اوضاع اقتصادی جامعه است و دراین راستا بسیج در صورت هرگونه مشاهده احتکار انبارکالا بدون هیچ اغماضی با سود جویان برخورد قاطع می‌کند.

بعد از اعلام این برنامه، خبرهایی از شهرهای مازندران از جمله آمل، بابل و نکا مبنی بر شناسایی انبارهای احتکار توسط شبکه‌های شناسایی بسیج منتشر شد که انواع لوازم خانگی، میله‌گرد مواد غذایی از این انبارها کشف شده است.


*کشف انبار احتکار میله‌گرد به ارزش 15 میلیارد تومان در آمل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل گفت: دو انبار میله‌گرد احتکار شده در این شهرستان به ارزش 15 میلیارد تومان کشف و ضبط شد.
 

بهروز عیسی‌زاده افزود: در اقدامات اخیر مواد احتکار شده زیادی کشف و ضبط شده و افراد متخلفات در دام قانون گرفتار شدند.

وی با اشاره به کشف انبار میله‌گردهای ذخیره شده طی دو مرحله، یادآور شد: در مرحله اول 87 هزارو 600 عدد به ارزش 9 میلیارد تومان و در مرحله دوم 36 هزارو 600 عدد به ارزش 6 میلیارد تومان میله‌گرد احتکار شده در آمل کشف و ضبط شد.

عیسی‌زاده بیان کرد: افراد احتکارکننده پس از کشف موارد احتکاری با تشکیل پرونده راهی دستگاه قضا شدند.

*انهدام کارگاه تولید روغن زیتون تقلبی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل از انهدام کارگاه تولید روغن زیتون و کنجد تقلبی به میزان یک تن در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام اینکه کارگاه تولید روغن تقلبی زیتون و کنجد در محدوده شهری آمل با شرایط بسیار نامناسب بهداشتی تولید می‌شد، افزود: این مواد غذایی قاچاق در منزل مسکونی تولید می‌شدند که متخلفات از روغن سویا و مخلوط کردن آن با اسانس محصولی به‌عنوان روغن کنجد و زیتون تولید و روانه بازار می‌کردند.

     


این مسئول گفت: پس از انهدام این باند و دستگیری عوامل تخلف، پرونده برای سیر مراحل قضایی و برخورد جدی با متخلفان راهی دستگاه قضایی شد.

*کشف 9.5 تن مواد گوشتی
عیسی‌زاده ادامه داد: همچنین طی روزهای گذشته 9 تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد گوشتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.


گوشت گاو و گوشت مرغ احتکار شده در سردخانه‌ای واقع در منطقه رزکه محور مواصلاتی هراز از بخش امامزاده عبدالله جاسازی شده بود.

*کشف 67 عدد کولر اسپیلت و انبار مواد غذایی در بابل
 

همچنین طی روزهای گذشته توسط شبکه‌های شناسایی بسیج در شهرستان بابل از یک انبار 67 عدد کولر اسپیلت به ارزش حدود 25 میلیون تومان و یک انبار مواد غذایی کشف و ضبط شد.
 

 



انتهای پیام/
 

یی دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه عید نوروز تعداد ۲۵ قلم لوازم ضرروی زندگی بین مددجویان نطنز و بادرود توزیع شد

مهدی مزرعه خطیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت، ۲۵ قلم لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، پنکه، آبگرم کن، تلویزیون، جارو برقی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز اهدا شد.

وی ادامه داد: با عنایت به نیازسنجی، اولویت‌بندی و عدالت محوری بین مددجویان، در آستانه فرا رسیدن عید نوروز با کمک و هم‌افزایی خیرین، این لوازم بین مددجویان توزیع شد تا شادی‌بخش خانه‌های آنها در آستانه عید نوروز شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز خاطر نشان کرد: از اول سال جاری تا کنون بیش از ۷۵ قلم لوازم ضروری زندگی بین مددجویان این شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 736697

دیگر خبرها

  • تعمیر لوازم خانگی ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار
  • دستگیری مالخر لوازم خانگی در مه‌ولات خراسان رضوی
  • بازرسی بهداشتی بیش از ۳ هزار مرکز غرب اهواز در طرح ملی بسیج سلامت نوروزی
  • هنگام خانه‌تکانی لوازم بازیافتی را دریابید
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • ارسال کمک های اهدایی بانک سپه به هموطنان سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود
  • توزیع ۳۵ قلم لوازم خانگی بین خانوار‌های نیازمند جرقویه علیا
  • کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی شد
  • کشف انبار لوازم خانگی و آشپزخانه قاچاق در خرم آباد